H Adidas αποκάλυψε σχέδιο ανάκαμψης που περιλαμβάνει την παραγωγή ορισμένων από τα προϊόντα της στην Ευρώπη. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Χέρμπερτ Χάινερ, δήλωσε σχετικά: «Θα φέρουμε την παραγωγή εκεί όπου είναι οι κύριες αγορές.”

Η Adidas ελπίζει ότι έτσι τα προϊόντα της θα διατίθενται πιο γρήγορα, ενω στοχεύει σε αύξηση των καθαρών εσόδων κατά 15% ετησίως μέχρι το 2020.

Σκοπός της εταιρείας είναι να σταματήσει την αντίπαλό Nike, με αυτοματοποιημένες μονάδες παραγωγής που θα επιταχύνουν την παραγωγή και θα επιτρέψουν στους πελάτες να προσαρμόσουν καλύτερα τις αγορές τους.

Εστίαση στην πόλη

Στο πλαίσιο του στρατηγικού επιχειρηματικού σχεδίου, που ονομάζεται “Η δημιουργία του νέου”, η Adidas θα επενδύσει στο Λος Άντζελες, τη Νέα Υόρκη, το Λονδίνο, το Παρίσι, τη Σαγκάη και το Τόκιο.

«Οι παγκόσμιες μάρκες δημιουργούνται στις παγκόσμιες πόλεις. Αν κερδίσουμε στη Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες, τότε θα κατακτήσουμε τις ΗΠΑ”, δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος παγκόσμιων πωλήσεων της εταιρείας.

«Οι πόλεις αυτές είναι σημαντικές επειδή μπορούν να διαμορφώσουν την κοινή γνωμή», δήλωσε ο Βινς Μίτσελ, καθηγητής μάρκετινγκ στο Cass Business School.

Facebook Comments