Εξωστρεφές πλάνο ανάπτυξης του Ομίλου Εστίασης της Vivartia
Εξωστρεφές πλάνο ανάπτυξης του Ομίλου Εστίασης της Vivartia
Εξωστρεφές πλάνο ανάπτυξης του Ομίλου Εστίασης της Vivartia
Ήδη, νέα καταστήματα έχουν ανοίξει στη Λευκορωσία, την Αλβανία, την Κύπρο, τη Βουλγαρία, την Ουγγαρία και τη Ρουμανία και παράλληλα μέχρι το Μάρτιο του 2014, αναμένεται να ξεκινήσουν τη λειτουργίας τους ακόμη 11 νέα καταστήματα, Goody’s και Flocafé, στο Κοσόβο, στην Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας, στη Λιβύη και στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Από την προηγούμενη εβδομάδα η μεγαλύτερη Ελληνική Αλυσίδα Εστίασης Goody’s, δραστηριοποιείται στη Λευκορωσία με το πρώτο της κατάστημα, το οποίο αποτελεί το μεγαλύτερο (700m₂) Goody’s που λειτουργεί η αλυσίδα.
Παράλληλα, με συνέπεια στο στρατηγικό σχεδιασμό της αλυσίδας, τελούν υπό κατασκευή τέσσερα επιπλέον καταστήματα, τα οποία αναμένεται να ξεκινήσουν σταδιακά τη λειτουργία τους από τον Ιανουάριο έως το Μάιο του 2014. Στόχος είναι η ανάπτυξη των σημάτων σε όλα τα αστικά κέντρα της χώρας εντός των επόμενων πέντε ετών, τόσο μέσω του συστήματος Franchise, όσο και μέσω ιδίων επενδύσεων.
Από τη δεύτερη κιόλας μέρα λειτουργίας του, το κατάστημα βρίσκεται στις πρώτες προτιμήσεις του κοινού, το οποίο έχει ανταποκριθεί με ιδιαίτερα θετική διάθεση στις γευστικές προτάσεις που ανέδειξαν την Goody’s ως τον ηγέτη της Ελληνικής αγοράς εστίασης. Ενθουσιασμό προκάλεσαν στους επισκέπτες του πρώτου καταστήματος γεύσεις όπως είναι τα Extreme Burgers, το Cheeseburger, το Club Sandwitch, η Ceasar’s και η Mama’s. Ιδιαίτερα εντυπωσιασμένοι επίσης δηλώνουν και από την άψογη εξυπηρέτηση, όπως αυτή αντανακλάται από την ευγένεια και την προθυμία του προσωπικού, το σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον και πάνω απ’ όλα την ποιότητα των προϊόντων, στοιχεία που αντικατοπτρίζουν την πάγια στρατηγική της Goody’s για προϊόντα και υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών.
Το πρώτο κατάστημα της Goody’s στη Λευκορωσία, βρίσκεται στο κέντρο της παλιάς πόλης του Μινσκ. Εκτιμάται ότι η γεωγραφική θέση της Λευκορωσίας και η συμμετοχή της χώρας στη Ρωσική Τελωνειακή ένωση θα την καταστήσουν εφαλτήριο για την ανάπτυξη της Goody’s αλλά και των υπολοίπων σημάτων εστίασης της Vivartia στις αγορές της πρώην Ρωσικής Δημοκρατίας, που συνολικά υπερβαίνουν τα 100 εκατομμύρια καταναλωτές.
Επιπλέον, πριν από μία εβδομάδα ξεκίνησε με ιδιαίτερη επιτυχία, τη λειτουργία του το δεύτερο κατάστημα της Αλυσίδας Everest στην Αλβανία. Το νέο κατάστημα βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο των Τιράνων και χαρακτηρίζεται από την εξαιρετική αισθητική του, την ποιότητα και την ποικιλία των προϊόντων του καθώς και τις σημαντικές καινοτομίες στη λειτουργία του, ενώ έχει ήδη συγκεντρώσει το ενεργό ενδιαφέρον των κατοίκων της Αλβανικής πρωτεύουσας.
Η εξωστρέφεια συνεχίζει να αποτελεί κορυφαία στρατηγική προτεραιότητα για τη Vivartia. Ο Όμιλος ερευνά αδιάκοπα το διεθνές τοπίο, εντοπίζει ευκαιρίες ανάπτυξης και υλοποιεί νέες συνεργασίες, διαδραματίζοντας δυναμικό ρόλο στις αγορές εντός και εκτός Ελλάδος.
Facebook Comments