Σε διακανονισμό με την ομοσπονδιακή επιτροπή εμπορίου των ΗΠΑ κατέληξε η εταιρεία τεχνολογίας Apple που δέχτηκε να πληρώσει αποζημιώσεις 32,5 εκατ. δολαρίων σε δεκάδες χιλιάδες χρήστες των συσκευών της για αγορές που έγιναν από το κατάστημα εφαρμογών in-app store, χωρίς τη συγκατάθεσή τους.

Η συμφωνία αποτέλεσε προϊόν συμβιβασμού της Apple που θέλησε να αποφύγει μια μακρόχρονη δικαστική περιπέτεια, με δεδομένο ότι το ύψος των αποζημιώσεων που καλείται να πληρώσει είναι πολύ μικρό σε σχέση με τη ρευστότητα των 148 δισ. δολαρίων που διαθέτει η εταιρεία.

Η ομοσπονδιακή επιτροπή εμπορίου των ΗΠΑ είχε καταθέσει αγωγή κατά της Apple μετά τις διαμαρτυρίες πολλών γονέων που ενημέρωσαν την επιτροπή ότι τα παιδιά τους πραγματοποιούσαν αγορές μέσω του in-app store της Apple, σε συσκευές όπως το iPhone και το iPad, χωρίς οι ίδιοι να το γνωρίζουν και χωρίς σαφώς να έχουν εγκρίνει τις χρεώσεις.

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση μιας γυναίκας που δήλωσε ότι η κόρη της ξόδεψε πάνω από 2.600 δολάρια σε μια συγκεκριμένη εφαρμογή.

Με βάση την συμφωνία η Apple θα επιστρέψει τα χρήματα σε όλους τους πελάτες που κατέθεσαν αίτηση αποζημίωσης, ενώ δεσμεύεται να αλλάξει τη μέθοδο επιβεβαίωσης των χρεώσεων μέχρι τις 31 Μαρτίου.

Facebook Comments