Tα Google Glasses έρχονται σύντομα και στο ευρύ κοινό, μετά τη συμφωνία συνεργασίας που υπέγραψε η Google με την Luxottica,την ιταλική εταιρεία κατασκευής των «θρυλικών» γυαλιών Ray-Ban.

Το περιβόητα γυαλιά της Google αποτελούνται από μία μικρή οθόνη, που είναι εφαρμοσμένη σε έναν σκελετό γυαλιών και μέσα από αυτήν, ο χρήστης μπορεί να τραβήξει φωτογραφίες, βίντεο και να μοιραστεί με τη βοήθεια της ασύρματης τεχνολογίας διαδικτυακά τα δεδομένα του.

Η ιταλική εταιρεία Luxottica ανακοίνωσε πριν λίγες ημέρες, ότι οι δύο μεγάλες μάρκες γυαλιών της, Ray-Ban και Oakley, θα αποτελέσουν μέρος της συμφωνίας.

Χάρη στη συμφωνία η Luxottica γίνεται η πρώτη εταιρεία του χώρου που θα παρουσιάσει τη νέα τεχνολογία σε εκατομμύρια καταναλωτές. Τα γυαλιά που θα αποτελέσουν τον καρπό της συμφωνίας αναμένεται να κυκλοφορήσουν στην αγορά το 2015.

Σημειώνεται ωστόσο, ότι η Google αντιμετωπίζει ακόμη ορισμένα εμπόδια στην κατασκευή των γυαλιών της, όπως η διάρκεια ζωής της μπαταρίας και η παραβίαση της ιδιωτικής ζωής.

Πριν από λίγες ημέρες, η Google αποφάσισε να διευρύνει τη δοκιμή των «έξυπνων» γυαλιών της, πέρα από τους 10.000 εθελοντές που συμμετέχουν ήδη στο πιλοτικό πρόγραμμα Glass Explorer. Έτσι, όπως ενημέρωσε μέσω e-mail τους εθελοντές η αμερικανική εταιρεία, κάθε ένας από αυτούς μπορεί να προτείνει έως και τρεις υποψήφιους αγοραστές των Google Glass, μέσα στις επόμενες ημέρες.

Οι αγοραστές θα πρέπει να είναι κάτοικοι των ΗΠΑ, δηλώνοντας είτε μια μόνιμη διεύθυνση στην οποία θα τους αποσταλεί το γκάτζετ είτε αν μπορούν να το παραλάβουν οι ίδιοι, από τα γραφεία της Google, στη Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες ή το Σαν Φρανσίσκο.

Η κίνηση αυτή αναμένεται να αυξήσει τους συμμετέχοντες στο Glass Explorer στους 40.000. Ο στόχος της Google είναι να επεκτείνει τις δοκιμές των γυαλιών, ώστε με τις παρατηρήσεις τους να βελτιώσει τη συσκευή πριν τη λανσάρει κανονικά στο εμπόριο. Η τιμή των Google Glass αναμένεται να «αρκετά μικρότερη» από τα 1.400 που κοστίζει η πιλοτική παραλλαγή τους.

Facebook Comments