Στις 148.765 ανήλθαν οι αιτήσεις για το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο το διάστημα από 14 Ιανουαρίου έως 10 Μαρτίου 2013, σύμφωνα με στοιχεία που διαβιβάστηκαν στη Βουλή από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΕΗ, Αρθούρο Ζερβό.

Όπως επισημαίνει ο κ. Ζερβός, εξαιτίας της ενημερωτικής καμπάνιας της ΔΕΗ για το νέο διευρυμένο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο, οι αιτήσεις ανήλθαν στις 148.765 το συγκεκριμένο δίμηνο όταν, από την 1η Οκτωβρίου του 2010 έως και τις 13 Ιανουαρίου του 2013, δηλαδή μέσα σε περισσότερα από δύο χρόνια, είχαν υποβληθεί 377.825 αιτήσεις.

«Είναι προφανές από τα ανωτέρω στοιχεία ότι η σκοπιμότητα της συγκεκριμένης διαφημιστικής δαπάνης είναι πλήρως αιτιολογημένη, προκειμένου να ενημερωθούν οι ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού, ιδιαίτερα εν μέσω πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης», αναφέρει ο κ. Ζερβός.

Διευκρινίζει παράλληλα, ότι η διαφημιστική κατανομή γίνεται με κριτήρια αντικειμενικά και μετρήσιμα (τηλεθέαση, ακροαματικότητα, κυκλοφορία εφημερίδων). Ειδικότερα σε ό,τι αφορά στα περιφερειακά ΜΜΕ, ο πρόεδρος της ΔΕΗ αναφέρει ότι, για πρώτη φορά, κριτήριο είναι να επιλέγονται περιοχές στις οποίες η επιχείρηση αναπτύσσει ιδιαίτερα έντονη δραστηριότητα, μαζί και με όλα τα άλλα κριτήρια που προαναφέρθηκαν.

Σημειώνεται ότι τα στοιχεία διαβιβάστηκαν στη Βουλή μετά από σχετική ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ Γιάννη Καράμπελα.

Facebook Comments