Η σειρά V-Strom της Suzuki έχει κερδίσει τις καρδιές των αναβατών σε όλο τον κόσµο και καθιερώθηκε ως ο ηγέτης στις sport adventure touring µοτοσικλέτες. 

Από την εµφάνιση της πρώτης γενιάς του V-Strom 1000 το 2002 και του V-Strom 650 το 2004, η Suzuki προσφέρει τώρα την ίδια απόλαυση και την εµπειρία οδήγησης µιας sport adventure touring µοτοσικλέτας σε ένα ευρύτερο κοινό, που περιλαµβάνει είτε αναβάτες που αγοράζουν την πρώτη µοτοσικλέτα τους, είτε όσους επιστρέφουν στο χώρο των δύο τροχών, µε την άφιξη του V-Strom 250A. 

Οι δυνατότητες του V-Strom 250A δεν περιορίζονται µόνο στους δρόµους της πόλης, αλλά και σε πιο µακρινούς προορισµούς. ∆ιαθέτει άνετη θέση οδήγησης και επιτρέπει στους αναβάτες να φτάνουν σταθερά στο έδαφος µε τα πόδια τους (ύψος σέλας 800 χιλιοστά), προσφέροντας ευκολία χειρισµού. 

Τα κυριότερα χαρακτηριστικά του µοντέλου είναι: 

• Ελαστική λειτουργία κινητήρα που αξιοποιεί τα µέγιστα της ροπής από το χαµηλότερο εύρος στροφών • Νέα βαλβίδα εισαγωγής – βελτιωµένη ροή αέρα στο θάλαµο καύσης • EURO 4 προδιαγραφές • Μεγάλη αυτονοµία καυσίµου • Ανεµοθώρακας σχεδιασµένος και ανεπτυγµένος σε τούνελ αεροδυναµικών δοκιµών • Προεγκατεστηµένες βάσεις για τις πλευρικές βαλίτσες. • 12V DC παροχή ρεύµατος • Μεγάλη σχάρα αλουµινίου – 8.5kg µέγιστο φορτίο • Όργανο πολλαπλών λειτουργιών LCD • Πίσω φώτα LED • Λευκά φλας • Νέες ζάντες 10 µπράτσων • Καρίνα προστασίας κινητήρα 

Κινητήρας

Ο δικύλινδρος -σε παράλληλη διάταξη – κινητήρας των 248cm3 υπεβλήθει σε σηµαντικές δοκιµές και βελτιώσεις ώστε η συνολική του απόδοση να προσφέρει υψηλές επιδόσεις διατηρώντας χαµηλή κατανάλωση καυσίµου. 

-Λειτουργία εκκεντροφόρου. Η ρύθµιση του είναι τέτοια ώστε να αποδίδει τα µέγιστα των επιδόσεων επιτάχυνσης µεταξύ 20 και 90χλµ/ώρα καθώς αυτό είναι και το συχνότερο εύρος ταχύτητας της µοτοσικλέτας. -Κύλινδρος  Το σχέδιο του φινιρίσµατος (µέθοδος höning) που ακολουθείται στην τελική διαµόρφωση των κυλίνδρων διατηρεί την λιπαντικότητα κατά τρόπο που βοηθάει στην ελαχιστοποίηση απωλειών ισχύος λόγω τριβής. -Κυλινδροκεφαλή  Η κυλινδροκεφαλή διαθέτει ζύγωθρα (κοκκοράκια) τύπου ρόλερ, επιτυγχάνοντας ελαχιστοποίηση της τριβής. 

Σύστηµα εξάτµισης χαµηλού βάρους 

To 2 σε 1 σύστηµα εξάτµισης του V-Strom 250A διαθέτει ένα βελτιστοποιηµένο σχήµα θαλάµου µπροστά από τον καταλύτη.  Η δοµή αυτή αποδίδει τις µέγιστες επιδόσεις επιτάχυνσης στο εύρος των µεσαίων στροφών, ενώ και η απόδοση αυτή µειώνει σηµαντικά τις εκποµπές ρύπων. 

Όργανο πολλαπλών λειτουργιών LCD 

 Περιλαµβάνει τις εξής λειτουργίες: – Ταχύµετρο – Στροφόµετρο – Χιλιοµετρητή – ∆ύο µερικούς χιλιοµετρητές – Ταχύτητα κιβωτίου – Αυτονοµία χιλιοµέτρων – Μέση κατανάλωση καυσίµου – ∆είκτη καυσίµου – Ένδειξη Service – Ρολόι – RPM indicator LED  φωτάκια για τα φλας, την µεγάλη σκάλα φώτων, τη νεκρά, τη διάγνωση βλάβης, το ABS καθώς και την ένδειξη θερµοκρασίας νερού και λαδιού.
Το νέο V-Strom 250A είναι ήδη διαθέσιµο στο δίκτυο συνεργατών Suzuki σε όλες τις χρωµατικές επιλογές: Μαύρο, Kόκκινο, Μαύρο/Κίτρινο (Προτεινόµενη Λιανική Τιµή 5.295€). 

Οι νέες µοτοσικλέτες SUZUKI καλύπτονται µε δυο χρόνια εγγύηση και δυο χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια

Facebook Comments