Αίσθηση προκάλεσε η χθεσινή αποκάλυψη των Financial Times ότι η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία PSA Peugeot-Citroen και η ιταλο-αμερικανική Fiat-Chrysler εισήλθαν κατά το 2013 σε προκαταρκτικές διαπραγματεύσεις, όπου εξετάστηκε το ενδεχόμενο συγχώνευσης.

Πιθανός «γάμος» θα δημιουργούσε την πέμπτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου, με παραγωγή 8 εκατ. οχημάτων ετησίως και θα έδινε παγκόσμια εμβέλεια στις δυο εταιρείες, με δυο κραταιές δυναστείες αυτοκινητοβιομηχάνων της Ευρώπης (την οικογένεια Πεζό στη Γαλλία και τους Ανιέλι στην Ιταλία) να ενώνουν τις δυνάμεις τους.

Οι υποστηρικτές του deal έβλεπαν σημαντικές συνέργειες στη συνένωση των δραστηριοτήτων της Fiat και της Peugeot στην Ευρώπη, ενώ η κινεζική Dongfeng (μέτοχος της PSA) θα άνοιγε τις «πόρτες» των αγορών της Ασίας προσφέροντας παράλληλα φρέσκα κεφάλαια. Οι διαπραγματεύσεις όμως δεν προχώρησαν και τώρα οι δυο εταιρείες υλοποιο

ύν παράλληλα προγράμματα αναδιάρθρωσης και επιχειρούν να αντιμετωπίσουν τα κοινά τους προβλήματα, ήτοι το υψηλό κόστος και την ανεπαρκή έκθεσή τους στις αναδυόμενες αγορές.

Facebook Comments