Μειώσεις τιμών αξίας 60 εκατ. ευρώ έχει προϋπολογίσει για το 2013, η Μαρινόπουλος ενώ ήδη εξασφάλισε χαμηλότερες τιμές κατά 7% για το «καλάθι της νοικοκυράς» σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με όσα είπε στο συνέδριο του Economist ο επικεφαλής της Μαρινόπουλος, Jerome Loubere.

Στην ομιλία του τόνισε, τέλος, τον καταλυτικό ρόλο που διαδραματίζουν τα σούπερ μάρκετ της Μαρινόπουλος Α.Ε. για τη συγκράτηση των τιμών, και τη στήριξη του οικογενειακού εισοδήματος.

Ταυτόχρονα έθεσε θέμα μείωσης των συντελεστών του ΦΠΑ αλλά και του ΕΦΚ και σημείωσε ότι τους τελευταίους 12 μήνες έχει γίνει όσα δεν έχουν γίνει τα προηγούμενα 12 χρόνια.

Ο κ. Loubere ανέφερε ότι η απελευθέρωση της πώλησης μέσω των σούπερ μάρκετ του γάλακτος πρώτης βρεφικής ηλικίας οδήγησε σε πτώση 12% των τιμών, ενώ στο πλαίσιο της παρουσίασης του έθεσε εκ νέου την πρότασή του για λειτουργία των αλυσίδων σούπερ μάρκετ τις Κυριακές.

Όπως χαρακτηριστικά τόνισε, «χρειαζόμαστε πρόσθετες βελτιώσεις αναφορικά με τα logistics των σούπερ μάρκετ και την απλούστευση συγκεκριμένων διαδικασιών, που θα μας δώσουν τη δυνατότητα να προβούμε σε μεγαλύτερες εκπτώσεις. Εξίσου σημαντική είναι και η πάταξη της γραφειοκρατίας, κυρίως στην αδειοδότηση νέων καταστημάτων» ανέφερε.

Ο ίδιος υποστήριξε ότι τα σούπερ μάρκετ αλλά και τα ελληνικά προϊόντα βοηθάνε στον αποπληθωρισμό, ενώ εκτίμησε ότι θα δημιουργηθούν περί τις 10.000 νέες θέσεις εργασίας αν δημιουργηθούν νέες ελληνικές εταιρείες οι οποίες θα εξάγουν ελληνικά προϊόντα.

Facebook Comments