Περαιτέρω βελτίωση αναμένεται να παρουσιάσει η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Γερμανία τον Φεβρουάριο, καθώς οι μειωμένες τιμές ενέργειες έχουν τονώσει το κλίμα.

Από τη μηνιαία έρευνα του ινστιτούτου GfK προκύπτει ότι η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Νο1 οικονομία της Ευρώπης θα αυξηθεί στις 9,3 μονάδες τον Φεβρουάριο – το υψηλότερο επίπεδο από τον Νοέμβριο του 2001 – από 9,0 μονάδες που ήταν τον Ιανουάριο.

Τα στοιχεία ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών, οι οποίοι ανέμεναν τον δείκτη στις 9,1 μονάδες.

«Οι Γερμανοί καταναλωτές προφανώς έχουν επηρεαστεί από την κατάρρευση των τιμών ενέργειας τις τελευταίες εβδομάδες», αναφέρει η GfK, εξηγώντας ότι το μειωμένο κόστος καυσίμων και πετρελαίου θέρμανσης αυξάνει το διαθέσιμο εισόδημα και δίνει στους καταναλωτές το περιθώριο να ξοδέψουν χρήματα σε άλλες αγορές.

Facebook Comments