Η μεγαλύτερη «επιθετική» προϊοντική πολιτική της SEAT φτάνει στο αποκορύφωμα της με το λανσάρισμα του νέου μοντέλου-ναυαρχίδας της μάρκας, του Tarraco. Το νέο μεγάλο SUV θα μεγαλώσει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό της μάρκας αυξάνοντας την ανταγωνιστικότητά της, καλύπτοντας πλέον το 80% όλων των κατηγοριών οχημάτων στην Ευρώπη. Οι προοπτικές της SEAT συνεχίζουν να είναι αισιόδοξες καθώς η μάρκα λανσάρει νέα μοντέλα και ανανεώνει τα ήδη υπάρχοντα στην αγορά, προσφέροντας έτσι οχήματα που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των πελατών. Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους, η μάρκα έφτασε σε συνολικό όγκο πωλήσεων 449.000 οχήματα παγκοσμίως, 13,7% περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2017 (395.100). Η SEAT πέτυχε τα καλύτερα αποτελέσματα στην ιστορία της και υπερέβη το καλύτερο 10μηνο της ιστορίας της μέχρι τώρα, αυτό του 2000 (433.600 αυτοκίνητα).

Το νέο Tarraco βρίσκεται στην κορυφή της οικογένειας SUV της SEAT, ως ο μεγαλύτερος αδελφός των Ateca και Arona και συνδυάζει τεχνολογία αιχμής, δυναμικό και ευέλικτο χειρισμό, πρακτικότητα και λειτουργικότητα με κομψή σχεδίαση. Το Tarraco συνδυάζει τα πολλά πλεονεκτήματα των μεγάλων διαστάσεων του, προσφέροντας ένα όχημα που μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες της σύγχρονης ζωής.

Το όνομα του προέρχεται από την αρχαία ονομασία της Μεσογειακής πόλης Tarragona, ένα ιστορικό και πολιτιστικό κέντρο με εκπληκτική αρχιτεκτονική. Το Tarraco είναι το πρώτο όνομα μοντέλου SEAT που επιλέχθηκε μέσω δημόσιας ψηφοφορίας από περισσότερους από 140.000 φίλους της μάρκας  που συμμετείχαν στο τελικό στάδιο της πρωτοβουλίας #SEATseekingName.

Κινητήρες

Οι επιδόσεις, η αποδοτικότητα και η αξιοπιστία αποτελούν βασικά χαρακτηριστικά των κινητήρων του Tarraco που επωφελούνται από τεχνολογία άμεσης έγχυσης, υπερσυμπίεσης και start-stop, με απόδοση ισχύος μεταξύ 150PS και 190PS και σύμφωνα με τις τελευταίες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων.

Διαθέσιμοι κινητήρες βενζίνης: ένας τετρακύλινδρος 1.5 λίτρων TSI 150PS με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ένας 2.0 λίτρων 190PS 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG.

Ο κινητήρας των 1.5 λίτρων αποδίδει ισχύ 150PS μεταξύ 5.000rpm και 6.000rpm και μέγιστη ροπή 250Nm μεταξύ 1.500rpm έως 3.500rpm. Οι εξαιρετικές καμπύλες επιτυγχάνονται εξαιτίας της διαδρομής και της διαμέτρου των 74.5mm και 85.9mm αντίστοιχα καθώς και της σχέσης συμπίεσης 10.5, δίνοντας στο Tarraco τελική ταχύτητα 201km/h.

O κινητήρας των 2.0 λίτρων επωφελείται της διαδρομής και της διαμέτρου των 82.5mm και 92.8mm, με σχέση συμπίεσης 11.65 και αποδίδει μέγιστη ισχύ 190PS μεταξύ 4.200rpm και 6000rpm. Η τεράστια ροπή των 320Nm αποδίδεται μεταξύ 1.500-4.100rpm. Με αυτό τον κινητήρα, το Tarraco πιάνει τα 100km/h σε μόλις 8,0 sec και φτάνει τελική ταχύτητα 211km/h.

Διαθέσιμοι κινητήρες πετρελαίου: ένας 2.0 λίτρων TDI 150PS εμπροσθιοκίνητος με κιβώτιο 6 ταχυτήτων & 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG και ένας 2.0 λίτρων TDI 190PS 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG. Και οι δύο εκδόσεις του 2.0lt κινητήρα diesel έχουν ίδια διαδρομή και διάμετρο, 81mm και 95.5mm αντίστοιχα αλλά διαφορετική σχέση συμπίεσης: 16.2 στους 150PS και 15.5 στους 190PS.

Ο 2.0lt TDI 150PS εμπροσθιοκίνητος κινητήρας με κιβώτιο 6 ταχυτήτων (μέγιστη ταχύτητα 202km/h και επιτάχυνση 0-100km/h σε 9.8 sec) & ο 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG (μέγιστη ταχύτητα 198km/h), αποδίδουν μέγιστη ισχύ 150PS μεταξύ 3.500rpm και 4.000rpm και μέγιστη ροπή 340Nm μεταξύ 1.750rpm έως 3.000rpm. Ο 2.0lt TDI 190PS 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG (μέγιστη ταχύτητα 210km/h και επιτάχυνση 0-100km/h σε 8.0 sec) αποδίδει μέγιστη ισχύ 190PS μεταξύ 3.500rpm και 4.000rpm και μέγιστη ροπή 400Nm μεταξύ 1.750rpm έως 3.250rpm.

Το Tarraco έχει σχεδιαστεί ώστε να επωφελείται από εναλλακτικές τεχνολογίες κινητήρα, με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της αποδοτικότητας στο μέλλον. Μέχρι το 2020, το Tarraco θα διαθέτει και έκδοση Plug-in Hybrid.

Πλαίσιο

To SEAT Tarraco έχει σχεδιαστεί για οδηγούς που αναζητούν τον ενθουσιασμό και τη λειτουργικότητα. Για οδηγούς που χρειάζονται την πρακτικότητα των 7 θέσεων και χώρο για τη μεταφορά της οικογένειας και των φίλων τους, αλλά παράλληλα εκτιμούν ένα όχημα που ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους και προσφέρει δυναμικές επιδόσεις.

Το κλειδί για την εκλεπτυσμένη προσέγγιση της πρακτικότητας και της δυναμικής συμπεριφοράς είναι η τελευταία τεχνολογία του Ομίλου Volkswagen και η αρχιτεκτονική της πλατφόρμας MQB. Στο μπροστινό μέρος, το SEAT Tarraco ενσωματώνει ανεξάρτητο σύστημα ανάρτησης MacPherson με ελατήρια και υδραυλικά αμορτισέρ, ενώ στο πίσω μέρος χρησιμοποιήθηκε σύστημα πολλαπλών συνδέσμων, που περιλαμβάνει επίσης ελατήρια και υδραυλικά αμορτισέρ.

Το Dynamic Chassis Control (DCC) προσφέρει την ιδανική ισορροπία σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ποια ρύθμιση προτιμά (Normal, Eco, Sport), αλλά το σύστημα μπορεί επίσης να προσαρμοστεί αυτόματα ανάλογα με την επιφάνεια του δρόμου και το στυλ οδήγησης.

Ο οδηγός του Tarraco είναι σε θέση να νοιώσει το οδόστρωμα χάρη στην εξαιρετική  αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση, μεγιστοποιώντας την πληροφόρηση και την απόλαυση, χωρίς να υποβαθμίζει την οδηγική εμπειρία.

Το αποτέλεσμα είναι ευελιξία που ελάχιστοι θα περίμεναν από ένα SUV, αλλά το Tarraco με μεταξόνιο 2.790mm και βάρος μόλις 1.687kg καταφέρνει να είναι όχι μόνο πρακτικό στη καθημερινή χρήση αλλά και οδηγικά απολαυστικό.

Ασφάλεια

Το νέο SEAT Tarraco είναι σημείο αναφοράς σε σχέση με τους ανταγωνιστές του στον τομέα της ασφάλειας. Ένα σύνολο αισθητήρων επιτρέπει στο όχημα να προσαρμόζεται σε οποιαδήποτε κατάσταση στο δρόμο.

Front Assist με ανίχνευση ποδηλάτου, Lane Assist και Emergency Call, είναι όλα στάνταρ, ενώ το Adaptive Cruise Control είναι στάνταρ στην έκδοση Tarraco Xcellence.

Η SEAT προσφέρει επίσης πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης προκειμένου να κάνουν την οδήγηση πιο άνετη και ασφαλή, ακόμα και στις πιο απαιτητικές συνθήκες: Emergency Assist, Blind Spot Detection και Exit Assist, Traffic Sign Recognition, Traffic Jam Assist και Light Assist ως προαιρετικά.

Πηγαίνοντας την ασφάλεια στο επόμενο επίπεδο, το Tarraco περιλαμβάνει επίσης Pre-crash Assist και Rollover Detection, που σημαίνει ότι όποια κι αν είναι η κατάσταση, το νέο μοντέλο σχεδιάστηκε για να ικανοποιήσει και τα πιο απαιτητικά πρότυπα ασφαλείας και να γίνει σημείο αναφοράς στην κατηγορία

Στα παραπάνω συστήματα προσθέτουμε και τα συστήματα άνεσης που περιλαμβάνουν Park Assist, Electric Tailgate με Virtual Pedal καιTop View camera system ώστε το νέο SEAT Tarraco να στέκεται πάνω από τους ανταγωνιστές του στην κατηγορία των μεγάλων SUVs.

To νέο Tarraco θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα από τον Μάρτιο του 2019.

Facebook Comments