Η Αmazon κατάφερε να εκθρονίσει τις Google και Apple και να καταστεί το πολυτιμότερο εμπορικό σήμα στον κόσμο, με την αξία του brand να αυξάνεται 52%, στα 315,5 δισ. δολάρια.

Τη δεύτερη θέση καταλαμβάνει η  Apple, με αξία εμπορικού σήματος στα 309,5 δισ. δολάρια, ενώ ακολουθεί η Google, με 309 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τη φετινή κατάταξη της BrandZ με τα 100 πολυτιμότερα εμπορικά σήματα παγκοσμίως.

Google και Apple ήταν τα τελευταία 12 χρόνια στην κορυφή της λίστας, με την Google να καταλαμβάνει την πρώτη θέση το 2018.

Facebook Comments