Στη χώρα που εδώ και καμιά εικοσαετία υλοποιεί το πρόγραμμα ΣΥΖΕΥΞΙΣ και όπου οι δήμαρχοι τάζουν Wi Fi και έξυπνες δικτυωμένες πόλεις στους κατοίκους, ο Δήμος Ψυχικού-Φιλοθέης δείχνει το δρόμο προς τα… πίσω.

Για να πληρωθεί μία κλήση που βεβαιώνει ο Δήμος Ψυχικού, υπάρχουν οι εξής δύο καινοτόμες λύσεις. Πρέπει να επισκεφθεί κανείς το Δημαρχείο όπου πληρώνει επί τόπου στο ταμείο ή πηγαίνει στο Ταχυδρομείο, εκδίδει ταχυδρομική επιταγή στο όνομα του Δήμου και την στέλνει!

Καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των Δήμων έχει υιοθετήσει μια αλλόκοτη, ξενόφερτη πρακτική που λέγεται ηλεκτρονική πληρωμή, ο Δήμος Ψυχικού επιμένει και αντιστέκεται σαν το “Γαλατικό Χωριό”. Μάλιστα στις επίμονες οχλήσεις προς το γραφείο Δημάρχου (ειρήσθω εν παρόδω ήταν το μόνο τηλέφωνο που απαντούσε καθώς δεν υπάρχει τηλεφωνικό κέντρο) η απάντηση ήταν πρέπει να μιλήσετε με την αρμόδια υπηρεσία. Η αρμόδια υπηρεσία με τη σειρά της θεώρησε εξαιρετικά φυσιολογικό εν έτει 2019 να μην υπάρχει τρόπος ηλεκτρονικής πληρωμής καθώς “κάνουμε ότι μπορούμε, δεν μπορούμε να τα κάνουμε και όλα, είμαστε λίγοι”.

Αν βεβαίως ο παραλήπτης της κλήσης κατοικεί εκτός Αθηνών (και μάλιστα σε μέρος που δεν υπάρχει ταχυδρομικό γραφείο ή στο εξωτερικό) η κλήση αποστέλλεται στην εφορία και ακολουθείται διαδικασία κατάσχεσης. “Έτσι είναι όμως η διαδικασία” επέμενε η υπάλληλος. Ίσως αυτή η νοοτροπία να εξηγεί και το “μαύρο” στον απερχόμενο Δήμαρχο κο Παντελή Ξυριδάκη, ο οποίος στην ιστοσελίδα του υποστήριζε ότι είναι ο δήμαρχος των έργων και του σχεδίου και κατηγορούσε τους αντιπάλους του για απραξία…

Σ.Ζ.

Facebook Comments