Μετά το 208 ήρθε η σειρά του νέου Peugeot  2008 με εντυπωσιακή σχεδίαση που παραπέμπει στο μεγαλύτερο 3008.Το νέο μοντέλο «πατάει»  στην πλατφόρμα CMP, που βασίζεται και το νέο  208.

Εμπνευσμένη σχεδίαση, περιπετειώδη χαρακτηριστικά, υπερυψωμένο αμάξωμα, έντονα χρώματα, πρωτοποριακό cockpit κατασκευασμένο για τη next generation και πλούσια γκάμα μηχανικών συνόλων. Το νέο compact SUV της γαλλικής φίρμας έρχεται για να αλλάξει τα δεδομένα στην κατηγορία.

Η Peugeot έχει βαλθεί να κατακτήσει την κορυφή και κάνει ό,τι χρειάζεται για να το πετύχει. Τα αυτοκίνητα που έχει στη φαρέτρα της είναι το ένα πιο ενδιαφέρον από το άλλο. Τα νέα μοντέλα εντυπωσιάζουν με το στυλ και τις προηγμένες τεχνολογίες, γεγονός που αποδεικνύεται από τις πωλήσεις.

Το καινούργιο 2008 ακολουθεί πιστά τη φιλοσοφία της εταιρείας για μία μοναδική εμπειρία οδήγησης. Σε σχέση με την απερχόμενη γενιά, η νέα είναι ριζικά αναβαθμισμένη σε όλους τους τομείς. Αυτό το 2008 δεν θυμίζει σε τίποτα το προηγούμενο. Περισσότερο μοιάζει στο 3008, εκφράζοντας το νεανικό και το φρέσκο.

Βασίζεται στην πλατφόρμα CMP, την ίδια δηλαδή με το νέο 208, δίνοντας τη δυνατότητα χρήσης τόσο συμβατικών κινητήρων όσο και ηλεκτρικών συνόλων. Οι διαστάσεις του οχήματος είναι ελαφρώς αυξημένες, με το μήκος να αγγίζει τα 4,3 μέτρα και το μεταξόνιο να φθάνει τα 2,6 μ.

Στην καμπίνα, το βελτιωμένο i-Cockpit 3D με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τη μεγαλύτερη οθόνη στην κεντρική κονσόλα κλέβει την παράσταση. Όλες οι λειτουργίες ελέγχονται με την αφή, κάτω από την οθόνη υπάρχουν οι γνωστοί διακόπτες αεροπορικού τύπου και στη μέση το τούνελ που διαχωρίζει το κάθισμα του οδηγού από του συνοδηγού.

Το σαλόνι του 2008 βρίσκεται ένα σκαλί πάνω από αυτό που συναντάμε σε αυτήν την κατηγορία.

Οι Γάλλοι έχουν δημιουργήσει έναν εκπληκτικό εσωτερικό χώρο, ικανό να φιλοξενήσει με άνεση τέσσερις επιβάτες και τις αποσκευές τους, καθώς ο όγκος του πορτμπαγκάζ ξεπερνά τα 430 λίτρα.

Ο εξοπλισμός ασφαλείας και άνεσης είναι πλήρης, με τη Peugeot να ενσωματώνει όλες τις τεχνολογίες υποβοήθησης του οδηγού και να δίνει έμφαση στις δυνατότητες συνδεσιμότητας.

Στο φουτουριστικό εσωτερικό ξεχωρίζουμε τη νέα έκδοση του  i-Cockpit 3D και τον  ψηφιακό πίνακα οργάνων. Το νέο μοντέλο  θα κάνει «ποδαρικό» τον Σεπτέμβριο, στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, ενώ στην αγορά θα αρχίσει να διατίθεται στις αρχές του επομένου έτους.

ΟΙ κινητήρες είναι ο βενζινοκινητήρας  1.2 Puretech  με τρεις διαφορετικές αποδόσεις  100, 130 και 150 ίππων. Στους diesel υπάρχει  ο 1.5 BlueHDI με  100 και  130 ίππους. Θα υπάρχει και  ηλεκτροκίνητη έκδοση e-2008.  Με 136 ίππους  και αυτονομία 310  χιλιόμετρα.

Facebook Comments