Τέλος εποχής για τους ’άγγελους’ της Victorias Secret

MarketNews

Τέλος εποχής για τους

Οι πασαρέλες έχουν «τελειώσει» και οι εταιρείες μάρκετινγκ σε όλο τον κόσμο αναζητούν νέο τρόπο τηλεοπτικής μετάδοσης των σόου μόδας. Το σόου της πιο διάσημης φίρμας εσωρούχων Victorias Secret που στοιχίζει περίπου 12 εκατομμύρια δολάρια δε θα γίνει αυτή την εορταστική περίοδο, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά  στην εικοσαετή παρουσία της εταιρείας στο χώρο των πολυτελών εσωρούχων. 

Η είδηση είχε διαρρεύσει εδώ και μήνες από την Shanina Shaik, ένα διάσημο μοντέλο της Victorias Secret που δήλωσε στο Daily Telegraph ότι η επίδειξη δεν θα πραγματοποιηθεί. Η ανακοίνωση της μητρικής εταιρείας L Brands Inc. επιβεβαιώνει τη διαρροή.

Ήδη από τον περασμένο Μάϊο, η μειωμένη τηλεθέαση έκανε την εταιρεία να αξιολογήσει τη στρατηγική μάρκετινγκ της επίδειξης, αφού τον Δεκέμβριο του 2018, που προβλήθηκε στο δίκτυο ABC της Walt Disney Co, είχε 3,3 εκατομμύρια Αμερικανούς, σε σύγκριση με 12 εκατομμύρια το 2001, όταν μεταδόθηκε για πρώτη φορά.

Η φίρμα έχει χάσει τους πελάτες της, καθώς περισσότερες γυναίκες μετατοπίζονται σε πιο σύγχρονα εσώρουχα από εταιρείες όπως η American Eagle Outfitter της Aerie και τη γραμμή εσωρούχων, Savage X Fenty της ποπ τραγουδίστριας Rihanna.  Περισσότερα από 53 καταστήματα Victorias Secret πρόκειται να κλείσουν στις Ηνωμένες Πολιτείες φέτος.