Το αντιπολεμικό οσκαρικό έπος του Σαμ Μέντες που μάς μεταφέρει στην καρδιά του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου, ένας νεαρός κατάδικος που βιώνει μια πνευματική μεταμόρφωση και ένα αμερικάνικο ριμέικ επιτυχημένης ιαπωνικής ταινίας τρόμου είναι οι ταινίες της εβδομάδας.

«1917»

Τον προτελευταίο χρόνο του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου, δύο νεαροί Βρετανοί στρατιώτες αναλαμβάνουν μια φαινομενικά αδύνατη αποστολή: να διαπεράσουν τις γραμμές του εχθρού ώστε να παραδώσουν ένα γράμμα, το οποίο θα σώζει τη ζωή εκατοντάδων στρατιωτών και του αδερφού ενός από τους δύο αποστολείς.

Σκηνοθεσία Σαμ Μέντες με τους: Ντιν – Τσαρλς Τσάπμαν, Τζορτζ ΜακΚέι, Κόλιν Φερθ, Μπένεντικτ Κάμπερμπατς, Μαρκ Στρονγκ

«Corpus Christi»

Ένας βαθιά θρησκευόμενος νεαρός τρόφιμος αναμορφωτηρίου προσλαμβάνεται στο ξυλουργείο μιας κωμόπολης, αλλά εκμεταλλευόμενος μια παρεξήγηση θα βρεθεί στο ρόλο του ιερέα της ενορίας, η οποία πασχίζει να ξεπεράσει ένα συλλογικό τραύμα.

Σκηνοθεσία Γιαν Κομασά με τους: Αλεξάντρα Κονιέζκα, Μπάρτοζ Μπιελένια, Ελάιζα Ράισεμπελ

«Ένα Ψηλό Κορίτσι»

Μετά το τέλος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου στο Λένινγκραντ, δύο γυναίκες προσπαθούν να επιβιώσουν με πενιχρά μέσα, ενώ αναζητούν τρόπο να ανακτήσουν την αξιοπρέπεια και τον παλιό τους εαυτό.

Σκηνοθεσία Καντεμίρ Μπαλάγκοφ με τους: Βικτώρια Μιροσνιτσένκο, Βασίλισα Περελίτζινα, Αντρέι Μπικόφ

«Η Ομορφιά της Ύπαρξης»

Μια συρραφή αυτοτελών ιστοριών σε διαφορετικές εποχές με κοινή θεματική τη θνητότητα.

Σκηνοθεσία Ρόι Άντερσον με τους: Μάρτιν Σέρνερ, Μπενγκτ Μπέργκιους, Άνια Μπρομς

«Ουπς! Ο Νώε Έφυγε…»

Πατέρας και γιος, δύο πλάσματα που ανήκουν στο φανταστικό είδος των φρουφρούληδων, καταφέρνουν να επιβιβαστούν στην κιβωτό του Νώε. Την τελευταία στιγμή, όμως, χωρίζονται κατά λάθος και αναζητούν πάση θυσία τρόπο να επανενωθούν.

Σκηνοθεσία Τόμπι Γκένκελ, Σον ΜακΚόρμακ

«Η Κατάρα»

Ένα μοχθηρό φάντασμα έχει στοιχειώσει ένα σπίτι στην καρδιά μιας μικρής πόλης και σπέρνει τον τρόμο σε όποιον τολμήσει να εισέλθει.

Σκηνοθεσία Νίκολας Πέσκε με τους: Αντρέα Ραϊσμπορόου, Τζον Τσο, Ντέμιαν Μπισίρ

Facebook Comments