Η αντιπροσωπεία της Volkswagen ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα στην ελληνική αγορά της ανοιχτής έκδοσης του T-Roc. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με τους βενζινοκινητήρες 1.0 TSI 115 ίππων (σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων) και 1.5 TSI 150 ίππων (σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 ταχυτήτων). Οι τιμές ξεκινούν από 28.310 ευρώ για το χιλιάρι και από 33.600 ευρώ για το 1.5, που θα προσφέρονται σε μία μόνο έκδοση εξοπλισμού, ιδιαίτερα πλούσια, η οποία περιλαμβάνει στάνταρ συστήματα όπως ESP, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος στην πόλη με εντοπισμό πεζών, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος, σύστημα ανίχνευσης κόπωσης οδηγού, προσαρμοζόμενά cruise control, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, αυτόματα φώτα και καθαριστήρες, σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής, Bluetooth και χειριστήρια στο τιμόνι, ζάντες αλουμινίου, online υπηρεσίες We Connect κλπ.

Το 2 + 2 θέσεων T-Roc Cabriolet βασίζεται στην MQB πλατφόρμα. Έχει μήκος 4,268 μ., μεταξόνιο 2,63 μ., πλάτος 1,811 μ. (χωρίς εξωτερικούς καθρέφτες) και ύψος 1,522 m. Το ύψος πάνω από το δρόμο σε σχέση με το σημείο H είναι 59,9 εκ. για τον οδηγό και τον συνοδηγό και 61,6 εκ. για τους πίσω επιβάτες. Το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου – χαμηλό για ένα SUV – ενισχύει την οδηγική απόλαυση ενώ ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 284 λίτρων. Άλλα χαρακτηριστικά γνωρίσματα είναι οι μικροί πρόβολοι και τα μεγάλα μετατρόχια 1.538 mm (εμπρός) και 1.539 mm (πίσω). Οι πτυσσόμενες πλάτες των πίσω καθισμάτων και ο προαιρετικός κοτσαδόρος υπογραμμίζουν την ευελιξία του αυτοκινήτου.

Αν το αυτοκίνητο κινδυνεύει να ανατραπεί, ενεργοποιείται ένα ειδικό σύστημα προστασίας: μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου, δύο χοντρά πλαίσια εκτείνονται πίσω από τα πίσω προσκέφαλα. Παράλληλα, οι ειδικές ενισχύσεις στο αμάξωμα του T-Roc Cabriolet αντισταθμίζουν την έλλειψη σταθερής οροφής.

Αποδοτικοί TSI κινητήρες. Σε οποιαδήποτε επιφάνεια, στην πόλη, σε σαθρό έδαφος, σε επαρχιακούς δρόμους ή αυτοκινητόδρομους, το T-Roc Cabriolet ανταπεξέρχεται επιδεικνύοντας υπεροχή. Υπάρχει μια επιλογή από δύο ισχυρούς και οικονομικούς βενζινοκινητήρες με υπερσυμπιεστή και άμεσο ψεκασμό, με την ισχύ να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Ο 1.0 TSI είναι ο γνωστός τρικύλινδρος κινητήρας με ισχύ 115 PS και ροπή 200 Nm, ενώ ο τετρακύλινδρος 1.5 TSI αποδίδει ισχύ 150 PS και 250 Nm. Ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6-σχέσεων είναι στάνταρ ενώ ο μεγαλύτερος TSI μπορεί να συνδυαστεί με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG 7-σχέσεων.

Ο κινητήρας 1.0 TSI. Η βασική έκδοση του TSI είναι ένας συμπαγής τρικύλινδρος κινητήρας που ζυγίζει μόλις 88 κιλά. Ο στροφαλοφόρος είναι τόσο λεπτός και σωστά ισορροπημένος ώστε να μην απαιτείται άξονας ισορροπίας. Ο μικρός TSI παράγει μέγιστη ισχύ 115 PS / 85 kW και μέγιστη ροπή 200 Nm από 999 κ. εκ., από 2.000 έως 3.500 σ.α.λ. Επιταχύνει το T-Roc Cabriolet από το μηδέν στα 100 χλμ./ώρα σε 11,7 δευτερόλεπτα, με μέγιστη ταχύτητα 187 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται στα 5,6 έως 5,4 λ./100χλμ. (σε NEDC), που αντιστοιχεί σε επίπεδο εκπομπών CO2 από 129 έως 123 γρμ./χλμ..

Ο κινητήρας 1.5 TSI. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας αποδίδει την ισχύ των 150 PS / 110 kW από 1.498 κυβικά εκατοστά, παρέχοντας ροπή 250 Nm από 1.500 σε 3.500 σ.α.λ. Αυτό επιτρέπει την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 9,6 δευτερόλεπτα, φτάνοντας μέχρι την τελική ταχύτητα των 205 χλμ./ώρα. Στον κύκλο NEDC, το T-Roc Cabriolet 1.5 TSI με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων καταναλώνει κατά μέσο όρο 5,7 έως 5,5 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ. (130 έως 125 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο). Ένας παράγοντας που επιτρέπει ένα τέτοιο υψηλό επίπεδο απόδοσης είναι το σύστημα ACT, το οποίο διακόπτει προσωρινά τους δύο κυλίνδρους σε περίπτωση σταθερού τρόπου οδήγησης.

Το νέο T-Roc Cabriolet προσφέρεται σε δύο εκδόσεις κινητήρων. Με τον 1.0 TSI 115PS η προτεινόμενη τιμή λιανικής είναι 28.310 € ενώ με τον 1.5 TSI ACT 150PS και αυτόματο κιβώτιο DSG 7-σχέσεων η τιμή διαμορφώνεται στα 33.600 €.

Facebook Comments