Fashion police της Κεραμέως η Ακρίτα και μάλιστα σε στιγμιότυπο κηδείας!
Με μία ανεξήγητη στυλιστική επίθεση για την εμφάνιση της Νίκης Κεραμέως σε κηδεία, η Έλενα Ακρίτα έγραψε σε ανάρτησή της στο facebook
Με μία ανεξήγητη στυλιστική επίθεση για την εμφάνιση της Νίκης Κεραμέως σε κηδεία, η Έλενα Ακρίτα έγραψε σε ανάρτησή της στο facebook
Με μία ανεξήγητη στυλιστική επίθεση για την εμφάνιση της Νίκης Κεραμέως σε κηδεία, η Έλενα Ακρίτα έγραψε σε ανάρτησή της στο facebook ότι «την αγριεύει» το ντύσιμο της υπουργού.
Αδιαφορεί για το αν πρόκειται για στιγμιότυπο από κηδεία (της Κικής Δημουλά) και εκτιμά ότι πρόκειται για δυστοπική εικόνα.
Η αρχική ανάρτηση της δημοσιογράφου: «Δεν σχολιάζω το αισθητικό σκέλος δικαιωμα της να φοράει ό,τι θέλει. Όμως επειδή το ντύσιμο υποδηλώνει πολλά, αυτή η εικόνα μιας υπουργού παιδείας κιόλας, με αγριεύει πολύ. Σοβαρά τώρα. Δυστοπία».
Μία επιμονή με την εμφάνιση της υπουργού μάλλον την έχει, καθώς και σε πρόσφατο άρθρο της στα «Νέα», αναφερόταν στα «βαρετά χαμηλοτάκουνα» της Νίκης Κεραμέως.
Πάντως αν την Ακρίτα την αγριεύει το μαύρο κλειστό φόρεμα της Νίκης Κεραμέως ή το στυλ της γενικότερα, είναι τόνους πιο αγριευτικό ότι αυτό ειπώθηκε από μία κατά συρροή καταγγέλλουσα του σεξισμού.
Το χιουμοράκι δε στα σχόλια, ότι η τσάντα της υπουργού «δεν είναι απαραίτητα Bottega Venetta», δείχνει ότι λειτουργεί ως fashion police, παρόλο που κατά τα άλλα «κουράστηκε να εξηγεί ότι το θέμα είναι τι εκπροσωπεί το ντύσιμο». Το πιο εξοργιστικο; Δεν την αφορά ότι η φωτογραφία είναι από την κηδεία της Κικής Δημουλά, παρόλο που πολλοί followers της το αναφέρουν. Αυτό είναι το δυστοπικό.
Ο πρώην υφυπουργός Παιδείας, Θεόδωρος Παπαθεοδώρου, ήταν αυτός που υπερασπίστηκε υποδειγματικά τη συνάδελφό του, με μία αριστοτεχνική κριτική λίγων σειρών:
Δημοσιεύονται συχνά στα social απόψεις περί αισθητικής, ενδυματολογικής προτίμησης και εικόνας δημοσίων προσώπων και ιδιαίτερα γυναικών. Δεν είναι σεξιστικό τελικά. Δεν είναι τίποτα άλλο από χονδροειδείς κατινιες, προερχόμενες από υπερτιμημένες/ους «δηθεν», με «χώρο» στα μέσα. Ως παρέμβαση και αντίληψη είναι κατωτατου! Γι’ αυτό και είναι αδιάφορες. Προσοχή όμως, γιατί είναι εθιστικές στην κατινιά, απ’ όπου και αν προέρχεται …
Facebook Comments