BMW X2 25e με υβριδικό plug-in και σπορτίφ χαρακτήρα - με μηδενικό φόρο εταιρικής χρήσης

Σάλτας Νίκος

BMW X2 25e με υβριδικό plug-in και σπορτίφ χαρακτήρα - με μηδενικό φόρο εταιρικής χρήσης , ειδήσεις από την ελλάδα, ειδησεις τωρα ελλαδα, τα τελευταια νεα τωρα, τηλεοραση, live tv, live streaming, web tv
Η νέα BMW X2 xDrive25e (κατανάλωση καυσίμου στον επίσημο Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών: 1,9 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στον επίσημο Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών: 13,7 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στον επίσημο Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών: 43 g/km) είναι το πρώτο Sports Activity Coupe (SAC) που υπόσχεται εξαιρετική απόδοση και μετακινήσεις με μηδενικές εκπομπές ρύπων, χάρη σε μία plug-in υβριδική φιλοσοφία κίνησης. 
 
Με έναν άκρως αποδοτικό ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ιόντων λιθίου τελευταίας γενιάς, η νέα BMW X2 xDrive25e πετυχαίνει ηλεκτρική αυτονομία έως 57 km στον επίσημο Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών. Συνολικά, ο ηλεκτροκινητήρας και ο θερμικός κινητήρας παράγουν 162 kW/220 hp, ενώ η έξυπνη αλληλεπίδρασή τους δημιουργεί ένα σύστημα AWD προσαρμοσμένο για υβριδικό μοντέλο – προσφέροντας ένα είδος οδηγικής απόλαυσης απαράμιλλο στο περιβάλλον του ανταγωνισμού.  

Η γκάμα κινητήριων συνόλων, που για πρώτη φορά πλαισιώνεται με ένα plug-in υβριδικό σύστημα, αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία Power Of Choice (Η Δύναμη της Επιλογής) του BMW Group και καλύπτει τις διαφορετικές ανάγκες των πελατών στις παγκόσμιες αυτοκινητιστικές αγορές. Αυτή περιλαμβάνει από αποδοτικά, βασικά μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης και diesel, μέχρι το νέο plug-in υβριδικό μοντέλο και το σούπερ σπορ κορυφαίο μοντέλο, BMW X2 M35i (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 7,1 – 6,8 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 163 – 154 g/km) με μέγιστη ισχύ 225 kW/306 hp.

Ο σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας, η μπαταρία υψηλής τάσης που τον τροφοδοτεί με ενέργεια προέρχεται από την τέταρτη και τελευταία γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive, η οποία έχει εξελιχθεί ειδικά για plug-in υβριδικά μοντέλα. Αποδίδει ισχύ 70 kW/95 hp, ροπή 165 Nm και μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω κιβωτίου ενός σταδίου. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης 1.5L αποδίδει μέγιστη ισχύ 92 kW/125 hp και μέγιστη ροπή 220 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου κιβωτίου Steptronic. Έτσι δημιουργείται ένα σύστημα τετρακίνησης, ειδικά σχεδιασμένο για υβριδικό μοντέλο, που χαρίζει στη νέα BMW X2 xDrive25e ένα επίπεδο ευελιξίας απαράμιλλο στο περιβάλλον του ανταγωνισμού. Επιπλέον, η μεταφορά ισχύος στους εμπρός και πίσω τροχούς είναι ταχεία και προσαρμοσμένη με ακρίβεια στη εκάστοτε οδηγική κατάσταση, υπό όλες τις καιρικές και οδικές συνθήκες, διασφαλίζοντας κορυφαία επίπεδα ελκτικής πρόσφυσης και ευστάθειας.

Το άθροισμα της ισχύος του θερμικού κινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα είναι 162 kW/220 hp. Η μέγιστη συνδυασμένη ροπή και των δύο κινητήριων μονάδων είναι 385 Nm. Η νέα BMW X2 xDrive25e ολοκληρώνει το σπριντ 0 - 100 km/h σε 6,8 δευτερόλεπτα. Επίσης, στις απότομες επιταχύνσεις και στις προσπεράσεις, η ηλεκτρική υποβοήθηση του συστήματος κίνησης ενισχύει σημαντικά το σπορ χαρακτήρα του οχήματος. Η μέγιστη ταχύτητα της BMW X2 xDrive25e είναι 195 km/h. Ο ηλεκτροκινητήρας αυξάνει την απόδοση του συστήματος κίνησης στα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων υποστηρίζοντας τον θερμικό κινητήρα σε οποιοδήποτε στάδιο λειτουργίας του.

Επιπλέον, ο οδηγός μπορεί να επηρεάσει το πρόγραμμα λειτουργίας με τη βοήθεια του διακόπτη eDrive στην κεντρική κονσόλα. Εναλλακτικά, αντί της στάνταρ ρύθμισης AUTO eDRIVE, μπορεί να ενεργοποιηθεί το MAX eDrive mode, με το οποίο η νέα BMW X2 xDrive25e αναπτύσσει τελική ταχύτητα έως 135 km/h αποκλειστικά μέσω του ηλεκτροκινητήρα. Το SAVE BATTERY mode επιτρέπει τη διατήρηση του επιπέδου φόρτισης της μπαταρίας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ή την αύξηση αυτής μέσω ανάκτησης ενέργειας. Με αυτό τον τρόπο, μπορεί να γίνει οικονομία στη χρήση ενέργειας για να αξιοποιηθεί αργότερα στο πρόγραμμα αμιγούς ηλεκτροκίνησης σε αστικές περιοχές.

Η τιμή της X2 xDrive25e ξεκινάει από 46.150 ευρώ, με ένα ιδιαίτερα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, που συμπεριλαμβάνει ESP με hill holder, σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικούς καθρέφτες, αυτόματα φώτα και καθαριστήρες, cruise control με λειτουργία φρεναρίσματος, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αυτόματη πόρτα χώρου αποσκευών, σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης, ζάντες αλουμινίου, σύστημα πολυμέσων με θύρα USB, Buetooth και χειριστήρια στο τιμόνι, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ.

Σημειώνεται ότι το αυτοκίνητο απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας και από φόρο εταιρικής χρήσης. Επίσης, όπως και στην αντίστοιχη X1, η εταιρεία διαθέτει (στην τιμή των 52.522 ευρώ) μία έκδοση με το πακέτο εξοπλισμού "Business Advanced", που περιλαμβάνει επιπλέον σύστημα προειδοποίησης επιτροπής από την λωρίδα κυκλοφορίας, μεταλλικό χρώμα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, σύστημα πλοήγησης, head-up display, σύστημα υποβοήθησης οδήγησης σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος, προσαρμοζόμενο cruise control με λειτουργία Stop & Go, αυτόματους προβολείς, ηχοσύστημα hi-fi με συμβατότητα με Appl CarPlay, συναγερμό, κάμερα οπισθοπορείας, καθρέφτες με αυτόματη λειτουργία σκίασης, ράγες οροφής κλπ.