Δοκιμάζουμε Yamaha Tacer 700

Σάλτας Νίκος

Δοκιμάζουμε Yamaha Tacer 700, ειδήσεις από την ελλάδα, ειδησεις τωρα ελλαδα, τα τελευταια νεα τωρα, τηλεοραση, live tv, live streaming, web tv

Η Yamaha, από την απαρχή της δημιουργίας του Tracer 700 (2016) θέλησε να προσφέρει ένα entry level sport touring που να ανατρέπει όμως τα στερεότυπα, τόσο για την έννοια του entry level, όσο και του σπορ τουρισμού. Στην δεύτερη και αναβαθμισμένη γενιά του, το δικύλινδρο εν σειρά με τον CP2 κινητήρα, φιλοδοξεί να εκπληρώσει με ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία τον ρόλο του και η αλήθεια είναι ότι μετά την οδηγική επαφή μαζί του, πεισθήκαμε ότι μπορεί να το κάνει.

Η οικογένεια Tracer από την στιγμή που εμφανίστηκε στο προσκήνιο τάραξε τα νερά με την εμπορικότητα κυρίως του Tracer 900. Ο μικρός αδερφός, Tracer 700 δεν είχε την ίδια επιτυχία του μεγάλου αδερφού γι αυτό τον λόγο έπρεπε να γίνει μια ριζική αλλαγή, μια αλλαγή που θα ξανά έβαζε στο παιχνίδι το μεσαίο sport touring μοντέλο της Yamaha, η οποία και έγινε.

Έχουμε νέο φέρινγκ, επιθετική σχεδίαση που παραπέμπει κατευθείαν στα supersport R1 και R6 και δυο LED προβολεις κάτω από την μάσκα που συμπληρώνουν την hi tech εικόνα της μοτοσυκλέτας ενώ την όλη στυλιστικη ανανέωση συμπληρώνουν και τα LED φλας τα οποία είναι ενσωματωμένα πάνω στις χούφτες. Η ποιότητα κατασκευης και το φινίρισμα είναι προσεγμένα σε κάθε λεπτομέρεια.

 Σε ότι αφορά τον κινητήρα, που πληροί πλέον τις προδιαγραφές Euro5, έγιναν αλλαγές στην χαρτογράφηση του ψεκασμού, με κόστος την απώλεια 1,5 ίππου από την μέγιστη τιμή της ισχύος, ενώ η ροπή παρέμεινε ακριβώς στα ίδια επίπεδα. Η σχέση της τελικής μετάδοσης κόντυνε σημαντικά (μεγαλύτερο κατά δύο δόντια  πίσω γρανάζι) ώστε να ενισχυθεί η αίσθηση της επιτάχυνσης, ενώ είναι αξιοσημείωτο ότι παρά τις προσθήκες που επιτάσσουν οι Euro5 προδιαγραφές (καταλύτες, εξάτμιση, καπάκια κινητήρα κ.λ.π.), το βάρος διατηρήθηκε ακριβώς στα ίδια επίπεδα με τον προκάτοχό του, χάρη στην μείωση κατά 1,5 κιλό από τους προβολείς, τα πλαστικά και την μικρότερη μπαταρία. Δικύλινδρος εν σειρά με την απόδοση να φθάνει τους 72 ιππους στις 8750 στροφες και την ροπή να φθάνει τα 6,9 κιλά στις 6.500 στροφες.

 Η ψηφιακή LCD οθόνη είναι και αυτή διαφορετική από των ΜΤ-07 και του προηγούμενου Tracer 700, με μαύρο φόντο, περισσότερες πληροφορίες και τον χειρισμό της να γίνεται από έναν διακόπτη στην αριστερή μεριά των χειριστηρίων. Απλή σε λειτουργία και ευανάγνωστη, δεν δημιουργεί αντανακλάσεις στον ήλιο.

Η μεγάλη αλλαγή ομως πέρα από την εμφάνιση έρχεται στον τομέα των ανάρτησεων.Το μπροστινό πιρούνι αν και δεν είναι ανεστραμμένο όπως ζητάγανε οι περισσότεροι απέκτησε πλέον ρυθμίσεις για την απόσβεση επαναφοράς και την προφορτιση ώστε να μπορεί ο κάθε αναβατης να την φέρει στα δικά του οδηγικά μέτρα και το πιο σημαντικό είναι ότι δίνει σωστή πληροφόρηση θυμίζοντας ότι δεν είναι ένα superbike μοντέλο αλλά ένα απλό sport touring.

Η μοτοσυκλέτα ιπακούει σε κάθε αλλαγή κατεύθυνσης και είναι πρόθυμη να κινηθεί σβέλτα είτε υπάρχει σφιχτό κομμάτι οδήγησης είτε ανοιχτός δρόμος μπροστά. Ο κινητήρας ελαστικός και το κιβωτό ταχυτήτων είναι λίγο κοντύτερο πράγμα που σημαίνει ότι κινουμαστε με μια ταχύτητα πάνω εχοντας μια μοτοσυκλέτα λίγο πιο άμεση σε κάθε άνοιγμα γκαζιού. Πάνω από τις 5.500 στροφες αρχίζουν να εμφανίζονται κάποιοι μικροί κραδασμοί οι οποίοι ομως δεν έφθασαν σε τέτοιο βαθμό ώστε να μας ενοχλήσουν.

Γνώριμα τα φρένα τα οποία αποτελούνται από δυο δισκους 282 χιλστ για μπροστά και από έναν 265 χλστ για πίσω καθώς και το σύστημα ABS τα οποία κάνουν αυτό που πρέπει να κάνουν χωρίς να εντυπωσιάζουν με την απόδοση τους.

Ηλεκτρονικά βοηθήματα και χάρτες απόδοσης δεν υπάρχουν, η ζελατίνα ρυθμίζεται χειροκίνητα σε υψος και μια ταχύτητα που μπορεί να ταξιδέψει άνετα και απροβλημάτιστα είναι τα 140-150 χλμ. Οι μαζεμένες διαστάσεις του Tracer 700 σε κάνουν να νομίζεις ότι βρίσκεσαι πάνω σε μοτοσυκλέτα 500 κυβικών.

Ευέλικτο, ελαφρύ και με το φαρδύτερο τιμόνι κατα 34 χλστ να κερδίζει βαθμούς σε κοψίματα και ελιγμούς ανάμεσα από αυτοκίνητα, το Tracer 700 θα  συντροφεύσει ευχάριστα τις καθημερινές μετακινήσεις σας.

Ύστερα από αρκετά χιλιόμετρα οδήγησης πάνω στην νέα σέλα δυο επιπέδων και με το περισσότερο άφρωδες υλικό κατεβαίνω ξεκούραστος εχοντας ολοκληρώσει τις σκέψεις για το ποσο sport αλλά και ποσο touring είναι το νέο Tracer 700. Η τιμή του είναι στα 8.800€