Διαθέσιμο  αποκλειστικά με ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο, το νέο NOTE καταδεικνύει τον προσανατολισμό της Nissan σε μοντέλα αιχμής και στον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, στο πλαίσιο του μετασχηματισμού της η Nissan παρουσίασε πρόσφατα το ολοκαίνουργιο NOTE στην Ιαπωνία, με τις πωλήσεις να ξεκινούν στις 23 Δεκεμβρίου.

Το νέο NOTE θα διατίθεται αποκλειστικά με τον ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο e-POWER της Nissan. Ως το μοντέλο με τις καλύτερες πωλήσεις της εταιρείας στην μητρική αγορά της, το νέο αυτοκίνητο συνεχίζει να διαδραματίζει βασικό ρόλο στο παγκόσμιο σχέδιο μετασχηματισμού της,  με την κωδική ονομασία Nissan NEXT.

Μέχρι το τέλος της οικονομικής χρήσης του 2023, η Nissan αναμένει να παραδώσει περισσότερα από 1 εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα, σε ετήσια βάση, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων EV και e-POWER, σε αγοραστές  σε όλο τον κόσμο.

Το ολοκαίνουργιο NOTE παρουσιάζει την τελευταία σχεδιαστική φιλοσοφία της Nissan, του Διαχρονικού Ιαπωνικού Φουτουρισμού (Timeless Japanese Futurism). Η χαρακτηριστική μάσκα V της Nissan πλαισιώνει το εξωτερικό, σχηματίζοντας μια ισχυρή γραμμή V κάτω από τους λεπτούς προβολείς. Οι χαρακτηριστικές  γραμμές εκτείνονται από το μπροστινό μέρος, “χαράσσοντας”  το πλευρικό προφίλ και μεταβαίνοντας στα πίσω λεπτά φωτιστικά σώματα οριζόντιου σχεδιασμού. Η συνολική εντύπωση είναι μια προηγμένη, απλή και δυναμική σχεδίαση, συνώνυμο της ηλεκτροκίνητης εποχής.

Το μοτίβο της μπροστινής μάσκας αντλεί έμπνευση  από τον παραδοσιακό ιαπωνικό σχεδιασμό, μεταδίδοντας μια πινελιά χειροτεχνίας. Την περίτεχνη μάσκα πλαισιώνουν οι κομψοί προβολείς με τέσσερις  λυχνίες LED, προσδίδοντας στην μπροστινή όψη μια δυναμική και σπορ εμφάνιση.

Το μοντέρνο σύνολο συμπληρώνουν και οι ζάντες αλουμινίου δεκαέξι ιντσών, με σχέδιο που θυμίζει λεπίδα σπαθιού, κάνοντας ακόμα πιο ξεχωριστή την παρουσία του νέου NOTE στον δρόμο.

Το σύστημα δεύτερης γενιάς e-POWER διαθέτει ολοκαίνουργιο ηλεκτροκινητήρα και μετατροπέα.  Η ροπή του ηλεκτροκινητήρα έχει αυξηθεί κατά 10% και η απόδοση κατά 6%, παρέχοντας ισχυρή, συναρπαστική επιτάχυνση είτε από στάση ή κατά την προσπέραση. Η τεχνολογία ελέγχου του e-POWER έχει ρυθμιστεί ώστε να επιτυγχάνει ομαλότερη επιτάχυνση, βελτιώνοντας παράλληλα σε σημαντικό βαθμό την ησυχία στην καμπίνα.

Ο νέος μετατροπέας είναι τώρα 40% μικρότερος και 30% ελαφρύτερος. Ο ενσωματωμένος βενζινοκινητήρας που χρησιμοποιείται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας είναι επίσης πιο αποδοτικός, τόσο σε επίπεδο ισχύος όσο και σε αυτό της εξοικονόμησης καυσίμου.  Ο κινητήρας λειτουργεί τώρα σε χαμηλότερες στροφές και με μικρότερη συχνότητα κατά τη διάρκεια μιας συνηθισμένης οδήγησης. Σε συνδυασμό με την  βελτιωμένη ηχομόνωση στο αμάξωμα , τα επίπεδα θορύβου κατά την κύλιση είναι αρκετά χαμηλότερα για την κατηγορία.

Ως παγκόσμια πρωτιά, η παραγωγή της ηλεκτρικής ενέργειας ελέγχεται σύμφωνα με τις οδικές συνθήκες. Όταν ο θόρυβος  αυξάνεται λόγω των επιφανειακών συνθηκών του οδοστρώματος και της ταχύτητας του οχήματος, ο κινητήρας ενεργοποιείται  για να φορτίσει την μπαταρία του e-POWER. Αυτό  συνεπάγεται μείωση της  ανάγκης για  λειτουργία του κινητήρα σε, υπό διαφορετικά,  ήσυχες συνθήκες.

Facebook Comments