Mία συναρπαστική roadster εμφάνιση σε συνδυασμό με δυναμική συμπεριφορά superbike – αυτή είναι η ουσία της νέας BMW S 1000 R. Βασισμένη σε μεγάλο βαθμό στον κινητήρα και το πλαίσιο της S 1000 RR, η δυναμική roadster προσφέρει την ίδια καινοτόμα τεχνολογία. Η στενή συγγένεια με την “RR” είναι εμφανής από όλες τις οπτικές γωνίες. Με απέριττο εξοπλισμό που περιορίζεται στα απαραίτητα, η νέα S 1000 R προσφέρει απαράμιλλη δυναμική απόκριση. Έχοντας μέγιστη ισχύ 121 kW (165 hp) και βελτιστοποιημένη επιτάχυνση σε συνδυασμό με χαμηλό βάρος 199 kg (DIN) και ABS Pro, Dynamic Traction Control (DTC), πλήρη φωτισμό LED και πολλά ακόμα στοιχεία στον βασικό εξοπλισμό της, η νέα S 1000 R γίνεται και πάλι σημείο αναφοράς στην κατηγορία των δυναμικών roadster.

Νέος ελαφρύτερος κατά 5 kg κινητήρας βασισμένος στο κινητήριο σύνολο της S 1000 RR με αναπροσαρμοσμένες σχέσεις μετάδοσης, βελτιστοποιημένη ισχύ στις μεσαίες στροφές και σύστημα engine drag torque control ( MSR ) στη λίστα προαιρετικού εξοπλισμού.

Ο εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας βασίζεται σε αυτόν της S 1000 RR και αποδίδει 121 kW (165 hp) στις 11.000 σαλ. Η μέγιστη ροπή των 114 Nm διατίθεται στις 9.250 rpm. Το ωφέλιμο εύρος στροφών έχει αυξηθεί επιτυγχάνοντας ακόμα καλύτερη οδηγική αίσθηση και πολιτισμένη λειτουργία μέσω της ιδιαίτερα γραμμικής καμπύλη ροπής. Διαφορετική είναι η κλιμάκωση του κιβωτίου με μακρύτερη σχέση σε 4η, 5η και 6η ταχύτητα, για μείωση του θορύβου, της κατανάλωσης και των στροφών του κινητήρα, κυρίως σε ταχύτητες ταξιδιού και σε επαρχιακούς δρόμους. Εκτός από έναν πιο μαλακό, αυτορυθμιζόμενο μονόδρομο συμπλέκτη, η νέα S 1000 αποκτά σύστημα engine drag torque control (MSR) για πρώτη φορά, προαιρετικά. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα εμποδίζει το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού εάν ο αναβάτης κλείσει απότομα το γκάζι ή κατεβάσει ταχύτητα σε ολισθηρό οδόστρωμα.

Το πλαίσιο υπέστη επίσης σημαντική μείωση βάρους, όπως και ολόκληρη η μοτοσικλέτα. Το πλαίσιο και το ψαλίδι βασίζονται στα αντίστοιχα της S 1000 RR και είναι αισθητά ελαφρύτερα από αυτά της προκατόχου της. Παράλληλα, ο κινητήρας στο λεγόμενο Flex Frame φέρει πολύ περισσότερα φορτία συγκριτικά με πριν. Το νέο πλαίσιο προσφέρει αυξημένα πλεονεκτήματα λόγω στενής σχεδίασης, καθώς μειώνει σημαντικά το πλάτος της μοτοσικλέτας στην περιοχή επαφής των γονάτων, προσφέροντας πιο ξεκούραστη θέση οδήγησης και ακόμα μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων.

Τρία riding modes, Dynamic Traction Control (DTC) και ABS Pro στο βασικό εξοπλισμό Προαιρετικό “Riding Modes Pro” με “Dynamic Pro”, Dynamic Brake Control (DBC), engine drag torque control (MSR ) , “Engine Brake” και “Power Wheelie”.
Η νέα S 1000 R είναι στάνταρ εξοπλισμένη με Dynamic Traction Control DTC, ABS Pro με βελτιστοποίηση διαχείρισης κλίσεων και τρία riding modes: “Rain”, “Road” και “Dynamic”. Το πλήρως προγραμματιζόμενο “Dynamic Pro” mode διατίθεται με μία ευρεία γκάμα ρυθμίσεων ως επιλογή του προαιρετικού “Riding Modes Pro”. Με το “Riding Modes Pro”, η νέα S 1000 R περιλαμβάνει επίσης λειτουργία φρένου κινητήρα (“Engine Brake”) σε συνδυασμό με engine drag torque control (MSR) και “Power Wheelie”. Ως λειτουργία του προαιρετικού “Riding Modes Pro”, το Dynamic Brake Control (DBC) υποστηρίζει επιπρόσθετα τον αναβάτη στα φρεναρίσματα έκτακτης ανάγκης.

Πίνακας οργάνων πολλαπλών λειτουργιών με ευανάγνωστη οθόνη TFT 6,5” για απεικόνιση ποικίλων πληροφοριών και νέος προβολέας LED και ισχυρά φώτα LED στο βασικό εξοπλισμό. Προβολέας Pro με προσαρμοζόμενο φωτισμό στροφής, δέσμες καθοδήγησης και λειτουργία φώτων ημέρας, προαιρετικός εργοστασιακός εξοπλισμός.

Στην τελευταία εκδοχή της, η S 1000 R δανείζεται ξεκάθαρα κάποια στοιχεία από την super σπορ S 1000 RR της οικογένειας, αλλά τονίζει περισσότερο τον δυναμικό roadster χαρακτήρα της. Σε μεγαλύτερο βαθμό από πριν, η εμφάνιση με ‘χαμηλό ρύγχος και ψηλή ουρά’ χαρίζει στην S 1000 R μία εντυπωσιακή δυναμική παρουσία. Η χρωματική φιλοσοφία αναδεικνύει επίσης τη σπορ δυναμική εμφάνιση της νέας S 1000 R. Εκτός από το βασικό χρωματισμό Racing red non-metallic, διατίθενται το Style Sport και το M πακέτο με πρόσθετο εξοπλισμό.

Τα κυριότερα χαρακτηριστικά της νέας BMW S 1000 R:

• 5 kg ελαφρύτερη, νέος 4-κύλινδρος εν σειρά κινητήρας βασισμένος στην S 1000 RR με βελτιστοποιημένη ισχύ στις μεσαίες στροφές και οδηγησιμότητα. Νέα κλιμάκωση κιβωτίου από την 4η μέχρι την 6η ταχύτητα.

• Η ελαφρύτερη δυναμική roadster στην κατηγορία της: Μείωση βάρους κατά 6,5 kg στα 199 kg DIN (κενή), 202 kg συμπεριλαμβανομένων των πακέτων άνεσης και επιδόσεων. Το πακέτο M μειώνει το βάρος της μοτοσικλέτας κατά 4,8 kg (2 kg με σφυρήλατες ζάντες / 3,7 kg με ζάντες από ανθρακονήματα).

• Αυξημένη ισχύς και ροπή: 121 kW (165 hp) στις 11.000 σαλ. και 114 Nm στις 9.250 σαλ.

• Τουλάχιστον 90 Nm ροπής διαθέσιμα μεταξύ 5.500 και 12.000 rpm. Πάνω από 80 Nm ήδη διαθέσιμα από τις 3.000 σαλ.

• Γραμμική καμπύλη ροπής για άνετη οδήγηση: Βελτιωμένη οδηγησιμότητα σε όλο το εύρος στροφών του κινητήρα.

• Νέας σχεδίασης ανάρτηση συνεργάζεται με το πλαίσιο “Flex Frame”, με τον κινητήρα να φέρει πολύ περισσότερα φορτία (φέρουσα δομή).

• Σημαντικά βελτιωμένη εργονομία χάρη στο “Flex Frame” που επιτρέπει στον αναβάτη να κλείνει περισσότερο τα γόνατά του στο σώμα της μοτοσικλέτας.

• Τριγωνικό ψαλίδι (Underslung) με κινηματική Full Floater Pro και νέο γόνατο ανάρτησης για πιο ευαίσθητη απόκριση και βελτιστοποιημένη πρόσφυση του πίσω τροχού.

• Νέο, ελαφρύτερο σύστημα εξάτμισης, συμμόρφωση με EU-5.

• Πακέτο αισθητήρων 6 αξόνων ανιχνεύει όλες τις κλίσεις της μοτοσικλέτας και υποστηρίζει τη λειτουργία anti-wheelie (έλεγχος σούζας).

• ABS Pro για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια στο φρενάρισμα ακόμα και υπό κλίση, βασικός εξοπλισμός. Ειδικό πρόγραμμα πέδησης υπό βροχή, με πιο γραμμική ανάπτυξη πίεσης πέδησης. ABS Pro στο στάνταρ εξοπλισμό, για πιο ασφαλές φρενάρισμα στις στροφές.

• DynamicTraction Control (DTC) δοκιμασμένο στο WSBK στο βασικό εξοπλισμό, διασφαλίζει ακόμα μεγαλύτερη σταθερότητα κατά την επιτάχυνση.

• Τρία riding modes “Rain”, “Road” και “Dynamic”, βασικός εξοπλισμός.

• Λειτουργία DTC wheelie, βασικός εξοπλισμός.

Facebook Comments