Η DS Automobiles συνεχίζει την εξέλιξή της. Μετά τα DS 7 CROSSBACK, DS 3 CROSSBACK και DS 9, το DS 4 είναι το τέταρτο μοντέλο της γκάμας και εισάγει μια νέα γενιά avant-garde σχεδίασης.

Στην κατηγορία των Premium μοντέλων του C Segment, που εξακολουθεί να είναι εξίσου σημαντικό στρατηγικά, το DS 4 φέρνει την καινοτομία με το μοναδικό του σχήμα, διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις: DS 4, DS 4 CROSS και DS 4 PERFORMANCE LINE.

Το DS 4 ξεχωρίζει με το χαρισματικό του σχεδιασμό που βασίζεται στην απαράμιλλη τεχνογνωσία και την προηγμένη τεχνολογία.

Μια κερδοφόρα Μάρκα με διαρκώς αυξανόμενο μερίδιο αγοράς στην παγκόσμια αγορά, παρά την άνευ προηγουμένου κατάσταση σε παγκόσμιο επίπεδο με την εξάπλωση της πανδημίας, η DS Automobiles επιταχύνει την πρόοδό της με την παρουσίαση του DS 4. Το νέο μοντέλο είναι βασισμένο στην πλέον αξιόπιστη και εξελιγμένη πλατφόρμα EMP2, με την αρχιτεκτονική της να προσανατολίζεται στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Η νέα πρόταση στην κατηγορία των Premium C μοντέλων προβάλλει την προηγμένη τεχνολογία για να κερδίσει νέους θαυμαστές.

Το DS 4 έχει αξιοσημείωτες αναλογίες. Με πλάτος 1,83 μέτρα και μεγάλους τροχούς 720 χιλιοστών (με ζάντες αλουμινίου έως 20 ιντσών), μήκος που θεμελιώνει τις συμπαγείς διαστάσεις των 4,40 μέτρων και ύψος 1,47 μέτρα, η σιλουέτα είναι εντυπωσιακή και ως παρουσία στο δρόμο γίνεται πραγματικά επιβλητική.

Το DS 4 CROSS παίζει με την οπτική αντίληψη ενός SUV με διαφορετική προσέγγιση στη σχεδίαση του κάτω μέρους του προφυλακτήρα που τονίζεται από ειδική επεξεργασία του πλαστικού για προστασία και το μαύρο ματ χρώμα. Τα γυαλιστερά μαύρα πάνω μέρη στα πλαϊνά πλαίσια παραθύρων, η γυαλιστερή μαύρη μάσκα, οι εξαιρετικά καλαίσθητοι αλουμινένιοι τροχοί, οι μπάρες οροφής και η οροφή με το ίδιο χρώμα, είναι λεπτομέρειες που συμπληρώνουν ένα εντυπωσιακό σύνολο. Ως αποκλειστική επιλογή για τη συγκεκριμένη έκδοση, το DS 4 CROSS διαθέτει Advanced Traction Control για βελτιωμένη πρόσφυση με λειτουργία για κίνηση σε σαθρό έδαφος, σε χιόνι και λάσπη, καθώς και Hill Assist Descent Control για αποτελεσματικό έλεγχο του αυτοκινήτου κατά την κίνησή του σε έντονη κατωφέρεια.

Υβριδικό plug-in, βενζινοκίνητο και diesel

Ο δις πρωταθλητής της Formula E το 2019 και το 2020, βρίσκεται στην αιχμή του εξηλεκτρισμού των μετακινήσεων. Η νέα έκδοση της πλατφόρμας EMP2 σχεδιάστηκε για να φιλοξενήσει ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης νέας γενιάς χωρίς να υπάρχουν συμβιβασμοί στη χρηστικότητα και στην ευρυχωρία. Ένας υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας 180 ίππων συνδυάζεται με ηλεκτρικό κινητήρα 110 ίππων και το κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8, για συνδυαστική απόδοση ισχύος 225 ίππων. Τροφοδοτείται από μια πιο αποδοτική μπαταρία με νέες, πιο συμπαγείς και μεγαλύτερες σε χωρητικότητα κυψέλες που βρίσκονται πίσω από τη ζώνη παραμόρφωσης σε περίπτωση ατυχήματος, που προσφέρει αυτονομία άνω των 50 χιλιομέτρων σε λειτουργία μηδενικών εκπομπών (συνδυασμένος κύκλος WLTP).

Οι εκδόσεις PureTech 130, 180 και 225 ίππων, καθώς και μια έκδοση 130 ίππων Diesel BlueHDi θα προσφέρονται ταυτόχρονα. Όλα αυτά τα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα μόνο με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Facebook Comments