Το ανανεωμένο Audi Q2 ξεκίνησε την εμπορική του καριέρα και στην Ελλάδα, με εκτενή χρήση LED στους προβολείς και γραμμές και μοτίβα που παραπέμπουν στα μεγαλύτερα SUV της μάρκας. Παράλληλα, έχει εξοπλιστεί με τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες σε όλους τους τομείς: ενεργητική και παθητική ασφάλεια, ενημέρωση και ψυχαγωγία, συνδεσιμότητα, υποβοήθηση οδηγού. Στη χώρα μας λανσάρεται με προηγμένους, ισχυρούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, με τις προτεινόμενες τιμές λιανικής να ξεκινούν από 22.350 €.

Εξωτερικά, το νέο Audi Q2 διατηρεί τη σπορ εμφάνιση η οποία πλέον είναι ακόμα πιο έντονη, με ευρεία χρήση πολυγωνικών μοτίβων σε όλο το αμάξωμα. Το οκταγωνικό Singleframe, η οπτική ταυτότητα του μοντέλου στο μπροστινό τμήμα είναι μεγαλύτερο και πιο εμβληματικό. Τοποθετημένο πιο χαμηλά, δίνει μία αίσθηση μεγαλύτερου πλάτους στο αυτοκίνητο. Στην πραγματικότητα, μόνο το μήκος είναι μεγαλύτερο, στα 4,21 μέτρα, ενώ το πλάτος και το ύψος παρέμειναν τα ίδια (1,79 και 1,54 μέτρα αντίστοιχα). Οι εκδόσεις Advanced και S  line διαθέτουν ακόμα πιο ιδιαίτερες σχεδιαστικές γραμμές που παραπέμπουν στο Audi Sport quattro, ένα εικονικό μοντέλο της μάρκας. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας 0,31 (με σπορ ανάρτηση), αποτελεί κορυφαία τιμή στην κατηγορία.

Προβολείς LED διατίθενται στον βασικό εξοπλισμό του νέου Audi Q2, ενώ προαιρετικά το μοντέλο εξοπλίζεται με προβολείς Matrix LED. Επτά μεμονωμένες δίοδοι LED σε μια ενιαία μονάδα παράγουν ένα έξυπνα ελεγχόμενο φως υψηλής δέσμης. Φωτίζει πάντα τον δρόμο όσο πιο φωτεινά γίνεται χωρίς να τυφλώνει άλλους χρήστες. Δέκα δίοδοι LED παράγουν φως ημέρας, ενώ επτά επιπλέον παράγουν τα δυναμικά φλας. Τεχνολογία LED διαθέσιμη προαιρετικά και στα πίσω φώτα, με δυναμικά φλας.

Στο εσωτερικό, οι πέντε επιβάτες θα φιλοξενηθούν με μεγάλη άνεση ενώ σχεδόν όλα τα στοιχεία είναι επανασχεδιασμένα: νέοι αεραγωγοί, νέος μοχλός ταχυτήτων ή νέος επιλογέας του S tronic. 

Η ψηφιοποίηση είναι διάχυτη στον χειρισμό, τις οθόνες, την ψυχαγωγία και τη συνδεσιμότητα

Δύο κινητήρες TFSI και δύο TDI προσφέρουν ευρεία γκάμα επιλογών. Αιχμή του δόρατος ο 1.5 TFSI 150 PS, με ροπή 250 Nm και τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων (COD) για χαμηλότερη κατανάλωση, συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων S tronic 7-σχέσεων. Συμπληρώνεται από τον  1.0 TFSI με 110 PS και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6-σχέσεων. Στους πετρελαιοκινητήρες, ο 2.0 TDI συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο S tronic και διατίθεται με ισχύ 116 ή 150 PS, με την τελευταία να είναι η μόνη έκδοση με τετρακίνηση quattro. Όλοι οι κινητήρες συμμορφώνονται με το νέο πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6 AP και η τεχνολογία διπλής δόσης AdBlue των κινητήρων ντίζελ, ελαχιστοποιεί τις εκπομπές NOx.

Το νέο Q2 διαθέτει στάνταρ προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, με το τιμόνι να γίνεται όλο και πιο άμεσο καθώς αυξάνεται η γωνία στροφής. Προαιρετικά, εξοπλίζεται με σπορ ανάρτηση που χαμηλώνει το αμάξωμα κατά δέκα χιλιοστά. Εναλλακτικά, η ανάρτηση διαθέτει έλεγχο απόσβεσης, που αυξάνει περαιτέρω το εύρος μεταξύ άνεσης και δυναμισμού και προαιρετικά περιλαμβάνει το Audi drive select.

Οι επιλογές για ζάντες και ελαστικά ξεκινούν από τις 16 ίντσες και μέγεθος ελαστικού 205/60. Στην κορυφή της σειράς υπάρχουν ζάντες 19 ιντσών από την Audi Sport με ελαστικά 235/40. Τρία νέα σχέδια ζαντών ολοκληρώνουν τη γκάμα.

Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού του νέου Q2 προέρχονται από τα μεγάλα SUV της μάρκας. Πληρέστατη γκάμα, από το τυπικό Audi pre sense με ραντάρ για να σκανάρει την περιοχή μπροστά από το αυτοκίνητο, προκειμένου να αποφευχθούν ατυχήματα ή να μειωθεί η σοβαρότητά τους και την προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας (στάνταρ αμφότερα) έως τα  προαιρετικά συστήματα που ανήκουν στα ειδικά πακέτα “Drive”, “Safety” και “Park”. Ιδιαίτερη μνεία αξίζει στο πακέτο Drive που περιλαμβάνει ένα νέο high-end σύστημα, το adaptive cruise assist, το οποίο διατίθεται σε συνδυασμό με το MMI navigation plus, το Audi virtual cockpit και το S tronic και το οποίο λειτουργεί σε ολόκληρο το εύρος ταχυτήτων. Σε πολλές περιπτώσεις, ο οδηγός έχει την επιλογή να αφήσει το σύστημα να αναλάβει σε μεγάλο βαθμό την επιτάχυνση, την επιβράδυνση και τη διεύθυνση εντός της λωρίδας, προσδίδοντας στο νέο Q2 χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης. Μόνη προϋπόθεση, ο οδηγός να αγγίζει απαλά το τιμόνι που διαθέτει ειδικούς αισθητήρες και αποτελεί τμήμα του συστήματος, ως επιβεβαίωση ότι συμμετέχει ενεργά στην οδήγηση.

Facebook Comments