Εντυπωσιακή τεχνολογία για το νέο Honda HR-V e:HEV

Σάλτας Νίκος

Εντυπωσιακή τεχνολογία για το νέο Honda HR-V e:HEV, ειδήσεις από την ελλάδα, ειδησεις τωρα ελλαδα, τα τελευταια νεα τωρα, τηλεοραση, live tv, live streaming, web tv
Μινιμαλιστικό στυλ εμπνευσμένο από μοντέλα coupe αποτυπώνει τη σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία της Honda. Η επόμενη γενιά του HR-V υιοθετεί το ισχυρό και αποδοτικό υβριδικό σύστημα κίνησης με δύο ηλεκτροκινητήρες της Honda, στάνταρ

Αναβαθμισμένη πλατφόρμα με έξυπνη διάταξη μεγιστοποιεί τον εσωτερικό χώρο. Το compact SUV αντιπροσωπεύει το επόμενο βήμα στη δέσμευση της Honda να εξηλεκτρίσει όλα τα mainstream μοντέλα της στην Ευρώπη μέχρι το 2022

 Το νέο HR-V e:HEV υιοθετεί την προηγμένη υβριδική τεχνολογία με δύο ηλεκτροκινητήρες της Honda, που πετυχαίνει ένα συνδυασμό αποδοτικής λειτουργίας και άμεσης απόκρισης. Το sub-compact SUV πλαισιώνει τη γκάμα μοντέλων e:HEV (hybrid electric vehicle) της Honda για πρώτη φορά και αντιπροσωπεύει ένα από τα τελευταία βήματα στη δέσμευση της μάρκας να εξηλεκτρίσει όλα τα ευρωπαϊκά mainstream μοντέλα της μέχρι το 2022.

Αν και οι συνολικές διαστάσεις του οχήματος είναι παρόμοιες με του προηγούμενου μοντέλου, το νέο HR-V προσφέρει περισσότερο χώρο για τα πόδια και τους ώμους, αυξάνοντας την αίσθηση ευρυχωρίας και άνεσης. Εκτός από την αύξηση του χώρου των ποδιών πίσω κατά 35 mm, υπάρχει μία πρόσθετη κλίση δύο μοιρών συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά HR-V, που είναι αποτέλεσμα της κεντρικής διάταξης του ρεζερβουάρ της Honda και της έξυπνης τοποθέτησης των υβριδικών εξαρτημάτων. Χάρη στη δομή της πλατφόρμας, παραμένει η εξαιρετικά ευέλικτη διάταξη πίσω καθισμάτων Magic Seat, που επιτρέπει την πλήρη αναδίπλωση προς τα κάτω ή προς τα πάνω, ανάλογα με τον απαιτούμενο χώρο φόρτωσης

Επαναπροσδιορίζοντας τη φιλοσοφία του  HR-V, η Honda στόχευσε σε ένα ελκυστικό μίγμα ξεχωριστής σχεδίασης, εξαιρετικής αποδοτικότητας και βέλτιστης πρακτικότητας. Σχεδιασμένο για να ικανοποιεί τις υψηλές απαιτήσεις και ανάγκες των σύγχρονων πελατών, το νέο μοντέλο πετυχαίνει μία σπάνια ισορροπία μεταξύ premium SUV σχεδίασης και εξαιρετικής ευρυχωρίας, με συμπαγείς διαστάσεις και εύκολη πρόσβαση για τους επιβάτες. Εκφράζει άριστα τη φιλοσοφία της Honda, Man-Maximum, Machine-Minimum (M/M), σύμφωνα με την οποία, σκοπός της τεχνολογίας και της σχεδίασης είναι να εξυπηρετούν τις ανάγκες του οδηγού και των επιβατών.

Το προφίλ αποπνέει μία σύγχρονη, διακριτική αισθητική, με μία ζωηρή, οριζόντια ‘γραμμή ώμου’  που εκτείνεται από τους εμπρός προβολείς μέχρι το πίσω τμήμα, δημιουργώντας μία αίσθηση κίνησης προς τα εμπρός. Το προεξέχον εμπρός τμήμα και η τραβηγμένη προς τα πίσω κολόνα Α συνδυάζονται για τη δημιουργία ενός μεγάλου καπό, μετακινώντας οπτικά τον όγκο της καμπίνας προς τα πίσω και τονίζοντας ακόμα περισσότερο της λείες αναλογίες τύπου coupe. Ο συνδυασμός πρακτικότητας και υψηλής αισθητικής είναι εμφανής στην απλή, κομψή σχεδίαση της πίσω πόρτας, που ενσωματώνει έξυπνα τη χειρολαβή ανοίγματος στο τρισδιάστατο πάνελ.

Στο εσωτερικό του νέου HR-V, κάθε σχεδιαστικό στοιχείο προορίζεται για τη δημιουργία ενός ευρύχωρου και ευάερου περιβάλλοντος που συνδέει τους επιβάτες με τον εξωτερικό κόσμο, με επίπεδα άνεσης και πρακτικότητας απαράμιλλα στην sub-compact SUV κατηγορία. Σύγχρονα υφάσματα και ανάγλυφα υλικά δημιουργούν μία αίσθηση ανθεκτικότητας και πολυτέλειας, ενώ όλα είναι απαλά στην αφή.

Το εσωτερικό σχεδιάστηκε με έμφαση στην ευρυχωρία και τη φωτεινότητα για ένα ευάερο περιβάλλον καμπίνας. Η αίσθηση αυτή ενισχύεται από ένα μοναδικό ‘Air Diffusion System’ (Σύστημα Διάχυσης Αέρα) με αεραγωγούς σχήματος L τοποθετημένους στις πάνω γωνίες του ταμπλό.

Αποδοτικό και άμεσης απόκρισης σύστημα κίνησης

Η δοκιμασμένη υβριδική τεχνολογία e:HEV της Honda προσφέρει μία απολαυστική οδηγική εμπειρία με άμεση απόκριση και εντυπωσιακή κατανάλωση καυσίμου. Αποτελείται από δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες συνδεδεμένους με ένα βενζινοκινητήρα i-VTEC 1.5L, ενώ προσφέρει μέγιστη ισχύ 96 kW (131 PS) και μέγιστη ροπή 253Nm στις 4.500 σαλ.

Το σύστημα e:HEV περιλαμβάνει τρία drive modes, που επιλέγονται αυτόματα ανάλογα με τις απαιτήσεις. Για βέλτιστη απόδοση, το HR-V εκκινεί με ηλεκτρική λειτουργία περνώντας ομαλά σε υβριδική λειτουργία, όταν ο οδηγός πατά περισσότερο το γκάζι (αυξημένο φορτίο). Ο βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται περισσότερο κατά την οδήγηση σε υψηλότερες, πιο σταθερές ταχύτητες. Οι δυναμικές επιδόσεις ενισχύονται με τη χρήση των σχετικών modes – Sport, Normal και Econ, ενώ το πρόσθετο drive mode B μπορεί να επιλέγεται μέσω του επιλογέα σχέσεων για ισχυρότερη αναγεννητική πέδηση και μία πιο ‘ηλεκτρική’ οδηγική εμπειρία. Το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας και η επιβράδυνση προσαρμόζονται στις απαιτήσεις του οδηγού μέσω του Deceleration Selector πίσω από το τιμόνι, προσφέροντας την επιθυμητή οδηγική εμπειρία.

Η νέα τεχνολογία Adaptive Cruise Control (ACC) που δίνει το «παρών» στο νέο HR-V βελτιώνει την ασφάλεια κατά την αλλαγή λωρίδων και τις προσπεράσεις. Η γωνία διεύθυνσης και η πλευρική επιτάχυνση αξιολογούνται σε συνδυασμό με τις βελτιωμένες εικόνες από την κάμερα ώστε το όχημα να επιταχύνει νωρίτερα κατά τους ελιγμούς αυτούς. H αλλαγή λωρίδας για λόγους προσπέρασης γίνεται πλέον πιο ομαλά και με μεγαλύτερη ασφάλεια. Το ACC προσφέρει επίσης λειτουργία παρακολούθησης σε χαμηλές ταχύτητες και έλεγχο πέδησης σε κατηφόρα ώστε να διατηρείται η επιλεγμένη ταχύτητα.

Ένα σύστημα Blind Spot Information διατίθεται τώρα με το νέο HR-V*. Αυτό χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ για την ανίχνευση οχημάτων στο τυφλό σημείο του οδηγού, τον οποίο  και προειδοποιεί μέσω ενός συμβόλου στον αντίστοιχο εξωτερικό καθρέπτη. Η απόσταση ανίχνευσης έχει βελτιωθεί από 3m σε 25m για μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση του οδηγού.

Το Cross Traffic Monitor (Σύστημα Παρακολούθησης Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας) έχει επίσης αναβαθμιστεί με πίσω πλευρικούς αισθητήρες ραντάρ για να προειδοποιεί τον οδηγό όταν πλησιάζουν οχήματα από αριστερά ή δεξιά όταν κινείται με όπισθεν. Το σύστημα εκδίδει μία ηχητική και οπτική προειδοποίηση.

Το Hill Descent Control (Σύστημα Ελέγχου Καθόδου), που διατίθεται για πρώτη φορά με το HR-V, λειτουργεί ήδη από την ταχύτητα των 3 km/h. Η τεχνολογία αυτή επιτρέπει καλύτερο και πιο ομαλό έλεγχο σε επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής και απότομες κατηφόρες, αυξάνοντας την αυτοπεποίθηση του οδηγού σε μεγαλύτερο εύρος συνθηκών – από οδήγηση σε ολισθηρές ράμπες υπαίθριων πάρκινγκ αυτοκινήτων μέχρι διαχείριση χιονισμένων δρόμων με απότομη κλίση.

Το νέο HR-V e:HEV θα διατίθεται στην Ευρώπη στα τέλη του 2021