Η Alibaba, η κινεζική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, ανακοίνωσε αύξηση 64% στα έσοδα τριμήνου, καθώς περισσότεροι άνθρωποι κάνουν τις αγορές τους μέσω διαδικτύου εξαιτίας του κορονοϊού.

Αλλά οι ισχυρές επιδόσεις επισκιαστήκαν από την έντονη καταστολή των ρυθμιστικών αρχών, που είχε ως αποτέλεσμα την αναστολή της ΙΡΟ των 37 δισ. δολαρίων της θυγατρικής της Ant Group, και την επιβολή προστίμου 2,8 δισ. δολαρίων για μη ανταγωνιστικές επιχειρηματικές πρακτικές.

Οι καθαρές ζημιές διαμορφώθηκαν στα 5,48 δισ. Γουάν ή 1,99 δολάρια ανά ADS, σε σχέση με τα κέρδη των 3,16 δισ. Γουάν πριν ένα χρόνο.

Facebook Comments