Η Volvo παρουσίασε το νέο XC40 Recharge, στη Χαλκιδική. Πρόκειται για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της πολυτελούς σουηδικής μάρκας, που θα βρίσκεται στις εκθέσεις της μάρκας τον Ιούλιο.

Τα πρώτα αυτοκίνητα, τα οποία αρχικά θα είναι μόνο σε τετρακίνητη έκδοση, θα παραδοθούν τον Σεπτέμβριο. Η δικίνητη έκδοση αναμένεται στην ελληνική αγορά μετά το 2021. Δεν έχει καθορισθεί η τιμή πώλησης της.

Κατά την διάρκεια της παρουσίασης, στην Χαλκιδική, τα στελέχη της μάρκας αναφέρθηκαν και στην πολιτική της εταιρείας για την ηλεκτροκίνηση και την προσπάθεια που γίνεται να περιορισθεί η κλιματική αλλαγή.

Ειδικότερα, αναφέρθηκε ότι η μάρκα, μέχρι το 2025, στοχεύει το 50% του παγκόσμιου όγκου πωλήσεων να αποτελείται από πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με τα υπόλοιπα υβριδικά. Μέχρι το 2030, σχεδιάζει κάθε αυτοκίνητο που πωλεί να είναι καθαρό ηλεκτρικό.

Η Volvo κατασκευάζει το XC40 Recharge, στο εργοστάσιο της παραγωγής αυτοκινήτων στη Γάνδη του Βελγίου. Η κατασκευή του θα γίνεται παράλληλα με το XC40 Recharge στο εργοστάσιο παραγωγής της Volvo Cars, στη Γάνδη του Βελγίου. Το επόμενο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας που σχεδιάσθηκε από την αρχή για να δεχθεί τη νέα τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης είναι το C40 Recharge, που αναμένεται στην ελληνική αγορά στις αρχές του 2022

Το νέο Volvo C40 Recharge, συνδυάζει τα πλεονεκτήματα ενός SUV, αλλά με χαμηλότερο και πιο κομψό σχεδιασμό. Βασίζεται στην πλατφόρμα οχημάτων CMA και είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που έχει σχεδιαστεί ως αμιγώς ηλεκτρικό.

Μετά την εισαγωγή του XC40 Recharge και του C40 Recharge, η μάρκα θα κυκλοφορήσει αρκετά επιπλέον ηλεκτρικά μοντέλα τα επόμενα χρόνια.

Στο εσωτερικό, το Volvo C40 Recharge παρέχει υψηλή θέση καθίσματος. Διατίθεται με μια σειρά από επιλογές χρωμάτων και το πρώτο μοντέλο της Volvo που δεν φέρει επενδύσεις από δέρμα.

Εξοπλίζεται με συστήματα ψυχαγωγίας στην αγορά, που αναπτύχθηκαν από κοινού με την Google και βασίζονται στο λειτουργικό σύστημα Android. Παρέχει ενσωματωμένες εφαρμογές και υπηρεσίες Google, όπως τους χάρτες Google, τον βοηθό Google και το Google Play Store.

Λαμβάνει ενημερώσεις λογισμικού μέσω του αέρα. Αυτό σημαίνει ότι θα συνεχίσει να βελτιώνεται με την πάροδο του χρόνου αφού αποχωρήσει από το εργοστάσιο.

Η πρόωση αποτελείται από δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, ένας στον μπροστινό και έναν στον πίσω άξονα. Η συνδυασμένη ισχύς φτάνει τους 408 ίππους. Ροπή 66,8 χλγμ. Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9΄΄. Οι δύο ηλεκτρικοί κινητήρες τροφοδοτούνται με ηλεκτρικό ρεύμα από μια μπαταρία 78 KWh, η οποία φορτίζεται σε περίπου 8 ώρες, με ταχυφορτιστή AC 11KW. Προσφέρει μια αναμενόμενη εμβέλεια 418 χλμ (WLTP), η οποία αναμένεται να βελτιωθεί με την πάροδο του χρόνου μέσω ενημερώσεων λογισμικού over-the-air, ανακοίνωσε η μάρκα.

Κατά την διάρκεια της παρουσίασης, δόθηκε η δυνατότητα  να δοκιμάσουμε στους δρόμους της Χαλκιδικής το νέο Volvo XC40 Recharge.

Το πολυτελές σουηδικό αυτοκίνητο προσφέρει υψηλές επιδόσεις που εντυπωσιάζουν τον οδηγό και επιβεβαιώνουν την ικανότητα των ηλεκτροκινητήρων να αποδίδουν άμεσα την ισχύ τους και την ροπή τους.

Αξίζει να τονισθεί η πολύ καλή ποιότητα κύλισης και το ιδιαίτερα χαμηλό επίπεδο θορύβου στη καμπίνα. Η απουσία του θερμικού κινητήρα και των παράπλευρων τμημάτων συμβάλει στη δραστική μείωση των πηγών θορύβου και κραδασμών.

Η οδική συμπεριφορά αξιολογείται ασφαλής και με υψηλά επίπεδα σε όλες τις παραμέτρους. Σε υψηλό βαθμό και το χαμηλό κέντρο βάρους αποτελεί ένα ακόμη ατού του πολυτελούς αυτοκινήτου μηδενικών ρύπων.

Εντύπωση προκάλεσε η απόφαση της μάρκας να μην εμφανίζει τα υπολειπόμενα χλμ μέχρι να αδειάσει η μπαταρία, αλλά να εμφανίζεται στο καντράν το υπολειπόμενο ποσοστό ρεύματος της μπαταρίας. Τα στελέχη της μάρκας, δήλωσαν ότι αυτό συμβαίνει για να μην έχει άγχος ο οδηγός όταν βλέπει πόσο μειώνεται η ποσότητα τους ρεύματος και ποσά χλμ απομένουν μέχρι να αδειάσει η μπαταρία.

Οι τιμές πώλησης ξεκινούν από τα 56.101 ευρώ συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης ύψους 6.000 ευρώ.

Facebook Comments