Για τη χρονιά που διανύουμε η Yamaha προχώρησε στην ανανέωση της μοτοσυκλέτας της, η οποία φιγουράρει και στο Top 10 των πωλήσεων της ελληνικής αγοράς, με στόχο την κάλυψη των προδιαγραφών Euro 5, αλλά και στο να κρατήσει το ενδιαφέρον του κοινού ζεστό. Με πρωταγωνιστή τη νέα εμπρός μάσκα-φανάρι, την ανανεωμένη MT-07 μπορεί εύκολα να την μπερδέψεις με την μεγαλύτερη τρικύλινδρη MT-09, χάρη στην ανασχεδίαση του υπόλοιπου “κοστουμιού” της, αλλά και των πανομοιότυπων χρωμάτων-γραφικών, στη μοτοσυκλέτα της δοκιμής. Ανασχεδιασμένα είναι, λοιπόν, και τα καλύμματα του ρεζερβουάρ, που προσθέτουν οπτικά όγκο στην MT-07, ενώ ενσωματώνουν στη σχεδίαση τους πιο αρμονικά τους αεραγωγούς, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

Tο νέο αλουμινένιο τιμόνι είναι φαρδύτερο κατά 32 χλστ., σε σχέση με αυτό που αντικατέστησε, ενώ έχει τοποθετηθεί και ελαφρώς ψηλότερα. Δίνει έτσι καλύτερο μοχλό στα χέρια του αναβάτη, ρίχνει ακόμη λιγότερο βάρος στους καρπούς του, ενώ η ανασχεδιασμένη σέλα προσφέρει καλύτερα επίπεδα άνεσης με το ύψος της να παραμένει στα 805 χλστ. Αναβάτες τουλάχιστον έως 1,85 μ. θα νιώσουν άνετα πάνω στην MT-07, ενώ ακόμη πιο άνετα θα νιώσουν οι κοντύτεροι, με τα πόδια να φτάνουν με σιγουριά στο έδαφος και στις δύο περιπτώσεις.

Για τη φετινή χρονιά η Yamaha προχώρησε και στο απαραίτητο update στον κινητήρα της MT-07 ώστε ο τελευταίος να πληροί τις προδιαγραφές Euro 5. Για να το πετύχουν αυτό, οι Ιάπωνες άλλαξαν την κεντρική μονάδα ελέγχου (ECU) με μία νέα, αναθεώρησαν την χαρτογράφηση του ψεκασμό, ενώ ανασχεδίασαν και την εισαγωγή του αέρα. Πάρα τις αυστηρότερες προδιαγραφές, το εν σειρά δικύλινδρο μοτέρ με τον στρόφαλο των 270 μοιρών αποδίδει 73,4 ίππους (από 74,8) και 67 Nm ροπής -ένα λιγότερο. Η ισχύς έρχεται 250 σ.α.λ. πιο χαμηλά με την μέγιστη τιμή της ροπής να παραμένει στις 6.500 σ.α.λ.

Η ροπή κάνει απολαυστικά την εμφάνιση της από το χαμηλό φάσμα λειτουργίας και η άψογη τροφοδοσία δίνει στον αναβάτη την πολυπόθητη ακρίβεια στον έλεγχο του δεξιού γκριπ σε κάθε συνθήκη. Το κιβώτιο είναι πιο σφιχτό στη λειτουργία του από αυτό που θα θέλαμε και με ελαφρώς μεγαλύτερες διαδρομές για τον επιλογέα των ταχυτήτων. H κλιμάκωση του κιβωτίου εκμεταλλεύεται ιδανικά την απόδοση του μοτέρ, το οποίο καταναλώνει παράλληλα ιδιαίτερα λογικές ποσότητες βενζίνης με τη μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής να φτάνει στα 5,1 λίτρα/100 χλμ.

Οι μαλακές αναρτήσεις, που βελτιώθηκαν θεωρητικά στην προηγούμενη ανανέωση της MT-07, παίζουν εδώ τον δικό τους ρόλο στη δημιουργία της διασκεδαστικής προσωπικότητας του MT-07 και τα καταφέρνουν παράλληλα πολύ καλά με τις ανωμαλίες των δρόμων στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον. Η MT-07 μπορεί να κινηθεί πολύ γρήγορα με στρωτή οδήγηση, ωστόσο οι αναρτήσεις θα βάλουν όταν το στιλ γίνει πιο επιθετικό ή ο δρόμος αρχίσει να αποκτά μικρές και συνεχόμενες ανωμαλίες. Σε κάθε περίπτωση η σωστή δουλειά που έχει γίνει στο πλαίσιο και τη γεωμετρία του, δίνουν στον αναβάτη όλα τα σωστά μηνύματα, τη σωστή στιγμή και η προοδευτικότητα στις αντιδράσεις συγκαταλέγεται στα δυνατά χαρτιά του διασκεδαστικού MT-07. Σύμμαχος για τον αναβάτη και τα δυνατά φρένα

Με την προσιτή τιμή της που ξεκινά από τα 7.150 ευρώ και διατηρείται επί της ουσίας στα ίδια επίπεδα με του προηγούμενου μοντέλου (οριακά η χαμηλότερη στην κατηγορία), η ανανεωμένη Yamaha MT-07 με καλή ποιότητα κατασκευής συνολικά, σωστή και φιλικότατη συμπεριφορά, αλλά και τον εξαιρετικό δικύλινδρο της Yamaha στα «σωθικά» της, η MT-07 συνεχίζει στο δρόμο που χάραξαν οι προηγούμενες εκδόσεις διεκδικώντας άξια τα πρωτεία στις πωλήσεις της κατηγορίας της.

 

Facebook Comments