Η Alibaba ανακοίνωσε καθαρά κέρδη β΄ τριμήνου χρήσης ύψους 5,4 δισ. Γουάν (833 εκατ. δολάρια) ή 1,97 γουάν ανά ADS, χαμηλότερα από τα 28,8 δισ. Γουάν ή 10,48 γουάν ανά ADS πριν από ένα χρόνο.

Σε προσαρμοσμένη βάση, η Alibaba εμφάνισε κέρδη 11,20 γουάν ανά ADS έναντι των 17,97 γουάν πριν από ένα χρόνο, και έναντι των 11,86 γουάν που ανέμεναν οι αναλυτές.

“Αυτό το τρίμηνο, η Alibaba συνέχισε να επενδύσει σταθερά στους τρεις στρατηγικούς μας πυλώνες, την εγχώρια κατανάλωση, την παγκοσμιοποίηση και το cloud computing, για να δημιουργήσει γερά θεμέλια για τον μακροπρόθεσμο στόχο της βιώσιμης ανάπτυξης στο μέλλον”, ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος Daniel Zhang.

Τα έσοδα αυξήθηκαν στα 200,7 δισ. γουάν από τα 155,1 δισ. γουάν, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν 204,1 δισ. γουάν.

Facebook Comments