Ο “πύραυλος τσέπης” της Honda που οδηγείται και με δίπλωμα κατηγορίας A2  βελτιώνεται σημαντικά με έμφαση στις επιδόσεις. Σχεδιαστικά αναβαθμίζεται με ένα νέο εμπρός φτερό που έχει κληρονομήσει από την CBR650R, ενώ τα σπορ μαρσπιέ αλουμινίου ανήκουν τώρα στο στάνταρ εξοπλισμό Όπως και πριν, όργανα LCD περιλαμβάνουν ενδείξεις Shift Up & Gear Position. Όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED. Ο νέος προβολέας, τον οποίο έχει επίσης κληρονομήσει από την  CBR650R, προσφέρει τώρα μία ευρύτερη δέσμη.

Από τις πιο αξιοσημείωτες βελτιώσεις είναι το ανεστραμμένο πιρούνι Showa Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP) USD 41 χλστ., τα διπλά εμπρός δισκόφρενα και οι ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες.

Η πρόσφυση του εμπρός τροχού έχει βελτιωθεί με ελαφρά μετακίνηση του κέντρου βάρους προς τα εμπρός, όπως και η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας χάρη στο νέο ψαλίδι το οποίο είναι ελαφρύτερο με μικρότερη πλευρική ακαμψία.

Το πίσω αμορτισέρ φέρει νέες ρυθμίσεις για άριστη συνεργασία με το νέο πιρούνι.

Οι επανασχεδιασμένοι τροχοί και το ελαφρύτερο ψυγείο εξοικονομούν βάρος, ενώ οι νέες ρυθμίσεις ψεκασμού καυσίμου βελτιώνουν το χαρακτήρα του κινητήρα.

Ο ισχυρότερος προβολέας LED προσφέρει καλύτερη ορατότητα.

 Η νέα Honda CBR500R MY22 διατίθεται στην ελληνική αγορά και η λιανική τιμή της είναι 7.800€.

Το ύψος της σέλας είναι χαμηλό, στα 785χλστ κάτι που καθιστά την CBR500R εύκολα διαχειρίσιμη και η θέση οδήγησης επιτρέπει σε αναβάτες ανεξαρτήτως ύψους να κάθονται άνετα. Οι συνολικές διαστάσεις είναι 2080χλστ. x 760χλστ x 1145χλστ., με απόσταση από το έδαφος 130χλστ.

Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 17,1 λίτρα μαζί με τη ρεζέρβα και με δεδομένη την εξαιρετική κατανάλωση των 3,5λίτρων/100χλμ. (28.6 χλμ./λίτρο) προσφέρει αυτονομία πάνω από 485χλμ

Facebook Comments