Με την Απόσυρση αντί να στηριχθούν οι Εξαγωγές, επιδοτούνται οι Εισαγωγείς Αυτοκινήτων!

Στεριώτης Ίων

Με την Απόσυρση αντί να στηριχθούν οι Εξαγωγές, επιδοτούνται οι Εισαγωγείς Αυτοκινήτων!, ειδήσεις από την ελλάδα, ειδησεις τωρα ελλαδα, τα τελευταια νεα τωρα

Η κυβέρνηση συνεχίζει εν μέσω Κρίσης και σκληρής Φορολόγησης του Ελληνικού λαού, να διατηρεί το μέτρο της «Απόσυρσης»  και να πριμοδοτεί τους Εισαγωγείς Αυτοκινήτων!

Το κύριο πρόβλημα της χώρας μας είναι το έλλειμμα στο ισοζύγιο των τρεχουσών (εξωτερικών) συναλλαγών κι όχι το δημοσιονομικό έλλειμμα ή το δημόσιο χρέος.

Δηλαδή οι εισαγωγές από το εξωτερικό είναι πολλαπλάσιες από τις εξαγωγές μας με πρακτική συνέπεια όλα μας τα συναλλαγματικά αποθέματα να έχουν μηδενιστεί και να αναγκαζόμαστε να δανειζόμαστε για να πληρώνουμε τα εισαγόμενα αυτοκίνητα, τα εισαγόμενα Κινεζικά προϊόντα και τα λοιπά εισαγόμενα προϊόντα στην Ελλάδα.

Εάν το ισοζύγιο μας ήταν πλεονασματικό θα είχαμε εξοφλήσει όλα μας τα χρέη προς τους ξένους δανειστές μας και δεν θα χρειαζόταν να μπούμε κάτω από την μέγγενη του Δ.Ν.Τ.  Η Ρωσία πριν από 7 χρόνια επωφελήθηκε από την πετρελαϊκή κρίση και την εξαιρετικά υψηλή τιμή του αργού πετρελαίου και του φυσικού αερίου, για να εξοφλήσει μέσα σε τέσσερεις μήνες ολόκληρο  το εξωτερικό της χρέος πολλών δεκαετιών.

Οι ΗΠΑ έχουν ανάλογο πρόβλημα με την Ελλάδα γιατί οι εξαγωγές τους έχουν μειωθεί σε σχέση με τις εισαγωγές, αλλά στην δική τους περίπτωση η διεθνής της θέση της επιτρέπει να τυπώνει χαρτονόμισμα (πρόσφατα 600 δις δολάρια) και να δανείζεται χωρίς – μέχρι στιγμής – συνέπειες από την Κίνα, η οποία όμως έχει αρχίσει τις προειδοποιήσεις.

Η απόσυρση, η οποία επιχειρήθηκε και από την κυβέρνηση Καραμανλή, έμεινε στην μέση από έλλειψη χρημάτων – όπως ανακοινώθηκε τότε. Σήμερα η Απόσυρση συνεχίζεται σε μια εξαιρετική δύσκολη καμπή της Οικονομικής Κρίσης και επιδεινώνει την κατάσταση της Χώρας μας και του απλού Πολίτη. 

Οι περικοπές από συντάξεις, μισθούς, επιδόματα δίνονται στους Εισαγωγείς Αυτοκινήτων για να φέρουν κι άλλα καινούργια αυτοκίνητα, την στιγμή, που:

•       350.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έχουν καταθέσει πινακίδες γιατί δεν μπορούν να πληρώσουν τα τέλη και τους φόρους για τα αυτοκίνητα τους
•        οι έμποροι αυτοκινήτων έχουν χιλιάδες διαθέσιμα αυτοκίνητα και
•       οι εφημερίδες είναι γεμάτες από χιλιάδες καταχωρήσεις για πωλήσεις εκατοντάδων χιλιάδων αυτοκινήτων όλων των τύπων και όλων των κατηγοριών, που καλύπτουν πλήρως όλες τις ανάγκες και όλες τις επιθυμίες της εγχώριας ζήτησης.

Την ίδια στιγμή η Κυβέρνηση καταδικάζει σε θάνατο τις Εξαγωγικές Επιχειρήσεις, μια και επιστρέφει τον Φ.Π.Α., που αντιστοιχεί στα προϊόντα, που έχουν εξαχθεί, με πολύ μεγάλη καθυστέρηση!

Όσο και να φαίνεται εξωφρενικό για κάθε αυτοκίνητο αξίας 10.000 Ευρώ η Χώρα μας πρέπει να εξάγει 50.000 κιλά οπωροκηπευτικά για να ισοφαρίσει το συνάλλαγμα, που χάνουμε για κάθε νέο, εισαγόμενο, αυτοκίνητο μικρού κυβισμού. Ο Κλάδος των Εισαγωγέων αυτοκινήτων δεν προσφέρει απολύτως τίποτα στην Ελληνική Οικονομία.

Το επιχείρημα, ότι το Δημόσιο χάνει τεράστια ποσά από δασμούς από την μη εισαγωγή αυτοκινήτων, είναι αίολο γιατί στην ουσία η εισαγωγή των εκατομμύριών αυτοκινήτων, που κυκλοφορούν ήδη σε ολόκληρη την Ελλάδα είναι ένα από τα βασικά στοιχεία, που μας οδήγησαν εδώ, στην Κρίση και στην ουσιαστική πτώχευση – όπως γίνεται με όλους αυτούς, που ξοδεύουν περισσότερα από όσα κερδίζουν για είδη πολυτελείας.

Παράλληλα έχει Νομιμοποιηθεί μια πρωτότυπη κλοπή του Έλληνα Πολίτη: το αυτοκίνητο, που παραδίδουμε για απόσυρση, συμπιέζεται και πωλείται σαν παλιοσίδερα στις Χαλυβουργίες. Ο Πολίτης, που παραδίδει το αυτοκίνητο του για Απόσυρση στην ουσία χαρίζει 1 – 2 τόνους παλιοσίδερων στην Εταιρεία που κάνει την Απόσυρση χωρίς να λάβει κανένα απολύτως αντίτιμο! Παραλαμβάνει μόνο μια Βεβαίωση ότι παρέδωσε το αυτοκίνητο του
Φυσικά το μπλοκ των Εισαγωγέων είναι από τα πιο ισχυρά στην Χώρα μας, μια και θεωρούνται οι μεγαλύτεροι Χορηγοί των κομμάτων αλλά και οι θέσεις τους προβάλλονται από όλα τα ΜΜΕ, που επιζητούν τις πολυάριθμες διαφημίσεις τους.

Η Απόσυρση τα τελευταία 3 χρόνια είχε ένα μόνο θετικό αποτέλεσμα - για την Κυβέρνηση:
τα ΜΜΕ γέμισαν με διαφημίσεις αυτοκινήτων και η Κυβέρνηση πιστεύει ότι έτσι ελέγχει τους Εκδότες και τα Κανάλια, περιμένοντας την αντίστοιχη μεταχείριση.

Απεδείχθη όμως ότι η Κρίση οδηγεί και όλα τα ΜΜΕ στην κρίση και η απόσυρση και οι σχετικές διαφημίσεις δεν βοηθούν την Οικονομία αλλά μας επιβαρύνουν ακόμη περισσότερο και μας οδηγούν στην ολική καταστροφή και στην Ανεργία.