Η Opel συνεχίζει την ανοδική πορεία της στις ευρωπαϊκές αγορές και για το Φεβρουάριο του 2016, καθώς σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, σημειώθηκαν περίπου 80.300 ταξινομήσεις νέων οχημάτων –αύξηση 15% ή 10.500 μονάδων κατά προσέγγιση, συγκριτικά με τον περσινό Φεβρουάριο. Το μερίδιο αγοράς της Opel αυξήθηκε κατά 0,3 ποσοστιαίες μονάδες περίπου στο 5,6%. Σύμφωνα με τα παραπάνω, η εταιρία πέτυχε τα καλύτερα αποτελέσματα πωλήσεων και μεριδίου αγοράς μηνός Φεβρουαρίου την τελευταία πενταετία.

Τα συνολικά αποτελέσματα της Opel για το πρώτο δίμηνο του 2016 ήταν επίσης αυξημένα κατά περίπου 18.000 μονάδες ή σχεδόν 13%, που σημαίνει ότι η άνοδος της μάρκας ήταν υπερδιπλάσια του συνόλου της αγοράς.

Η ανάπτυξη της Opel βασίζεται κυρίως στην ζήτηση για το νέο Astra, που έκανε ντεμπούτο το Νοέμβριο, και το Φεβρουάριο πουλήθηκαν πάνω από 18.000 αυτοκίνητα, αύξηση 33% περίπου. Σε όλη την Ευρώπη, η Opel έχει λάβει πάνω από 130.000 παραγγελίες για το ευρωπαϊκό “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016”. Το Opel Corsa ήταν επίσης βασικός συντελεστής επιτυχίας της εταιρίας με μία αύξηση πωλήσεων σχεδόν 12%, φτάνοντας τις 20.400 μονάδες το Φεβρουάριο.

Facebook Comments