Πέντε ρεκόρ για το Honda Civic Type R

Αναστασόπουλος Αχιλλέας

Πέντε ρεκόρ για το Honda Civic Type R

Ρεκόρ ταχύτητας σε πέντε ευρωπαϊκά σιρκουί σημείωσε το Civic Type R, που «όργωσε» το Silverstone, το Spa-Francorchamps, τη Monza, το Estoril και το Hungaroring. Η Honda χρησιμοποίησε ένα απόλυτα στοκ αυτοκίνητο και πίσω από το τιμόνι βρίσκονταν οδηγοί από τις ομάδες Honda WTCC και BTCC.

Με αφορμή το ρεκόρ γύρου που κατέρριξε το Civic Type R στο Nürburgring Nordschleife το Μάιο του 2014, η ομάδα της Honda θέλησε να ανεβάσει το Type R στην κορυφή των αυτοκινήτων με κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Το εγχείρημα ξεκίνησε στο Silverstone, την έδρα του Βρετανικού Grand Prix όπου ο τρεις φορές νικητής του Βρετανικού Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού Matt Neal σημείωσε χρόνο 2’44.45. Επιδιώκοντας μία καλύτερη επίδοση, ο Matt και η ομάδα του επέστρεψαν στο σιρκουί προς το τέλος του μήνα και έκαναν χρόνο 2’31.85 σε στεγνές συνθήκες.    

Στις αρχές Μαΐου ήρθε η σειρά του θρυλικού Spa-Francorchamps στο Βέλγιο με τον οδηγό της Honda Racing, Rob Huff που ολοκλήρωσε το γύρο σε χρόνο 2’56.91.

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση δύο προσπαθειών, επόμενος στόχος ήταν η ιστορική  πίστα της Monza στην Ιταλία. Ένα ακόμα μέλος της ομάδας WTCC της Honda, ο Norbert Michelisz από την Ουγγαρία, πήρε το τιμόνι στη διάσημη Parabolica και έγραψε το 2’15.16.

Το αυτοκίνητο προετοιμαζόταν πυρετωδώς να αντιμετωπίσει το τελευταίο σιρκουί, το Hungaroring, αλλά προηγήθηκε μία βόλτα στο ιστορικό  Estoril όπου ο Tiago Monteiro ανέλαβε τα ηνία στα πάτρια εδάφη. Ωστόσο, ένα σοβαρό ατύχημα στο Γερμανικό Αγώνα του WTCC έθεσε τον άσο της Honda εκτός δράσης. Ο άλλος Πορτογάλος αγωνιζόμενος και οδηγός του αυτοκινήτου ασφαλείας του WTCC Bruno Correia επιστρατεύτηκε για τον αγώνα, έχοντας ειδοποιηθεί μόλις 24 ώρες νωρίτερα. Μετά από μία μόλις ημέρα εξοικείωσης με το αυτοκίνητο, ο Bruno πέτυχε χρόνο 2’4.08.

Τέλος, η ομάδα έφτασε στον τελευταίο της σταθμό, στην Ουγγαρία, στις 6 Ιουνίου. Ο ιδανικός οδηγός γι’ αυτή την αποστολή ήταν και πάλι ο Norbert Michelisz, έχοντας αναδειχτεί νικητής εδώ το 2015 με ένα WTCC Civic Type R. Οδηγώντας το Type R επί δύο ημέρες στο όριο, ο Norbert σημείωσε ρεκόρ 2’10.85 ολοκληρώνοντας έτσι την προσπάθεια και στο 5ο σιρκουί.