Σημαντική υποχώρηση σημειώνουν οι πωλήσεις της Apple στην Κίνα, καθώς το iPad χάνει έδαφος από τους ανταγωνιστές του.

Τα φθηνότερα εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται σε προϊόντα με λογισμικό Android επέτρεψαν στους ανταγωνιστές να «κλέψουν» σχεδόν το 40% του μεριδίου που είχε το iPad.

Το β τρίμηνο η Apple διέθεσε 1,48 συσκευές ή 28% του συνόλου των πωλήσεων, ενώ η δεύτερη Samsung αύξησε το μερίδιό της στο 11%. Παγκοσμίως το μερίδιο της Apple στην αγορά tablet περιορίστηκε το β΄ τρίμηνο στο 32,4%, από 60,3% την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Facebook Comments