Περίπου $1,75 δισ. δαπάνησαν σε διαδικτυακές αγορές οι καταναλωτές στις ΗΠΑ μέχρι το απόγευμα της Πέμπτης.

Τα μεγάλα πλήθη απουσίαζαν από πολλά καταστήματα το απόγευμα της Ημέρας των Ευχαριστιών και την παραμονή της Black Friday, σύμφωνα με αναλυτές και τα στοιχεία του Reuters.

Οι πωλήσεις smartphones ανέβασαν τις διαδικτυακές δαπάνες 28,6% υψηλότερα, μέχρι το απόγευμα της Πέμπτης σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με την Adobe Analytics, που παρακολουθεί 80 από τις 100 online πλατφόρμες λιανικού εμπορίου, συμπεριλαμβανομένων των Walmart και Amazon.

 

Facebook Comments