O Αντρέας Πομώνης δεν έχει λόγο να ανησυχεί διότι εν αντιθέσει με τα υπόλοιπα μέσα μαζικής ενημέρωσης, που δέχονται ανηλεή πόλεμο από τη σημερινή κυβέρνηση, εκείνος με περισσή ελευθεριότητα (συνεχίζει να) εκφράζει τις απόψεις του. O Αντρέας Πομώνης δεν υπόκειται σε διαδικτυακό τραμπουκισμό, «δεν τρώει λάσπη» γιατί είναι ο πρώτος που τη ρίχνει όντας και ο πρώτος Έλληνας επαγγελματίας διαδικτυακός τραμπούκος αρχικά με τις ευλογίες του «αντισυστημικού» μπλοκ από τις αρχές της κρίσης, μετέπειτα με τις ευλογίες της τότε αξιωματικής αντιπολίτευσης και σήμερα της νυν κυβέρνησης. Ο Αντρέας Πομώνης ποτέ δε βρέθηκε αντιμέτωπος με τη δικαιοσύνη γιατί τις «απόψεις» του καθώς της υπέγραφε ψευδώνυμα ως «Πιτσιρίκος».

Όλοι θυμόμαστε τον «Πιτσιρίκο», τον blogger με τα καρφάκια, τις κακιούλες, τις χαριτωμένες καφρίλες με τις οποίες το crowd της Αβραμιώτου και του Six Dogs χασκογέλαγε. Μια περσόνα «αντισυστημική» – αν η Κατερίνα Γώγου μάθαινε ότι αυτός ο τύπος θεωρούταν αντισυστημικός θα τον πολεμούσε αγκαλιά με το σύστημα – που σε εποχές κανονικότητας έμοιαζε από διασκεδαστική μέχρι γραφική. Ας είμαστε όμως ξεκάθαροι:

Ο Αντρέας Πομώνης δεν ήταν ποτέ αντισυστημικός. Η συνεργασία του με γνωστούς εκδοτικούς ομίλους και περιοδικά εν καιρώ τροφαντών αγελάδων κάθε άλλο παρά επαναστατική ήταν. Ας διαλυθεί επιτέλους ο μύθος μιας και ακόμα κάποιοι φαντάζονται μια φιγούρα ενός alternative επαναστατικού τυπά που κάθεται στο Booze της Κολοκοτρώνη και γράφει κείμενα για να χτυπήσει το κατεστημένο. 

Η περσόνα «Πιτσιρίκος» ήταν μια καταπληκτική ιδέα. Ήταν ιδανικό εργαλείο μέσα από τα χαχανητά και μεταξύ δεύτερης και τρίτης μπύρας να τρυπώσει και να εκκολαφθεί ό,τι πιο σάπιο και δηλητηριασμένο με τη μορφή ατάκας, και ο πραγματικός πιτσιρικάς μέσα σε λίγα χρόνια να φωνάζει περιπαθώς έξω από τη Marfin: «Να καούν να καούν!». Ναι, εκεί ήταν που οι ατάκες του «Πιτσιρίκου» σταμάτησαν να είναι αστείες. Εκεί που οι ατάκες έγιναν φρίκη, προστυχιά και χυδαιότητα. Γιατί την ώρα που τρεις άνθρωποι έχαναν τη ζωή τους, μαζί με ένα τέταρτο αγέννητο παιδί, την ώρα που η μέλλουσα μητέρα του καιγόταν ζωντανή, εκείνη την ώρα ο «Πιτσιρίκος» έκανε αυτό το υπέροχο tweet που ξεχείλιζε ανθρωπισμό:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αλλά αυτά είναι τόσο μακριά, έτσι; Ή μήπως όχι; Ο «Πιτσιρίκος» κάποια στιγμή, όταν οι υπηρεσίες του δεν ήταν πλέον και τόσο χρήσιμες, ανακοίνωσε την αποχώρησή και μετοίκησή του σε ξένη «πιο πολιτισμένη» χώρα όπως δήλωσε, για να ηρεμήσει από την επικρατούσα κατάσταση. Κάποιοι είπαν ότι πήγε Αμερική (αμφιβάλλουμε), άλλοι ότι πήγε Κύπρο μέχρι να “ηρεμήσουν τα πράγματα” (το πιστεύουμε). Πρόσφατα έκανε και πάλι την εμφάνισή του η οποία κατά διαβολική συγκυρία συνέπεσε με τη δημοκοπική κατάρρευση της δημοτικότητας της κυβέρνησης, καθώς και την τοποθέτηση στον πάγκο του Λάκη Λαζόπουλου, του μέχρι τώρα νούμερο ένα προπαγανδιστή της. Για κάποιο λόγο, λοιπόν, ο Αντρέας Πομώνης επέστρεψε στα πάτρια, “απολίτιστα” εδάφη όπου και πάλι μπορεί να γράφει διαμάντια όπως αυτό:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

και να ανεβάζει θεατρικά στη σκηνή του θεάτρου Τέχνης Κάρολος Κουν. Είμαστε σίγουροι ότι το Θέατρο Τέχνης, το οποίο στο πρόγραμμα του περηφανεύεται για τον υπέροχο αυτό blogger «Πιτσιρίκο», αλλά και το Ωνάσειο που το χρηματοδοτεί είναι ενθουσιασμένοι με τα δείγματα προηγούμενης γραφής του, και σίγουρα στο πρόγραμμα των παραστάσεων θα αναγράφουν υπερήφανα και το πραγματικό του όνομα. Τι, όχι;

Υ.Γ.: Σε μια προσπάθεια αρωγής στις τέχνες θα θέλαμε να επισημάνουμε στο Θέατρο Τέχνης ότι το πραγματικό όνομα του καλλιτέχνη που θα πρέπει να αναγράφεται στο πρόγραμμα είναι:

Αντρέας Πομώνης.  
Μπορείτε να βάλετε «Πιτσιρίκος a.k.a  Αντρέας Πομώνης» ή «Αντρέας Πομώνης a.k.a Πιτσιρίκος» ή «Αντρέας – σε καμία των περιπτώσεων Ανδρέας – Πομώνης δηλαδή Πιτσιρίκος».

Facebook Comments