«Άνοιγμα» προς τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Ευρώπης πραγματοποιεί η S&P που καθώς επιδιώκει να διευρύνει την πελατειακή της βάση προσφέρεται να αξιολογεί τις εν λόγω εταιρίες με χαλαρότερους όρους σε σχέση με τις «παραδοσιακές» αξιολογήσεις για τους μεγαλύτερους ομίλους, οι οποίες προϋποθέτουν τακτική δημοσίευση των αποτελεσμάτων, διαφάνεια στην εταιρική διακυβέρνηση κ.α.

Ο οίκος αξιολόγησης έλαβε το «πράσινο φως» για το λανσάρισμα του νέου της προϊόντος από τις ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές και κυνηγά πελάτες σε ΗΠΑ, Βρετανία και Γερμανία.

Η αξιολόγηση των ΜΜΕ θα μπορούσε να τις διευκολύνει να εκδώσουν τίτλους και να αντλούν κεφάλαια από τις αγορές, με τους εν λόγω τίτλους να αποτελούν το θεμέλιο για το πρόγραμμα αγοράς τιτλοποιημένων εταιρικών δανείων που ετοιμάζει η ΕΚΤ για να ενισχύσει την ρευστότητα στη πραγματική οικονομία.

Facebook Comments