Χειριστής κλαρκ στην Ελλάδα σήμερα
Μερικοί θα κοιτάξουν με αισιοδοξία μπροστά. Άλλοι θα κοιτάξουν την άδεια τσέπη τους. Ορισμένοι μπορεί να μπουν γρήγορα στο taxis.
Μερικοί θα κοιτάξουν με αισιοδοξία μπροστά. Άλλοι θα κοιτάξουν την άδεια τσέπη τους. Ορισμένοι μπορεί να μπουν γρήγορα στο taxis.
Θα υπάρξει μια στιγμή, λίγο πριν ή λίγο μετά τους εορτασμούς που ετοιμάζει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ-μερίδας Οικολόγων για την καθαρή έξοδο από τα μνημόνια που οι πολίτες ίσως αναρωτηθούν που βρίσκονται σήμερα.
Μερικοί θα κοιτάξουν με αισιοδοξία μπροστά. Άλλοι θα κοιτάξουν την άδεια τσέπη τους. Ορισμένοι μπορεί να μπουν γρήγορα στο taxis. Άλλοι ίσως τσεκάρουν τον λογαριασμό τους για να δουν αν υπάρχει ακόμα το υπόλοιπο στην θέση του ή τους έκανε κατάσχεση η ΑΔΑΕ. Πολλοί θα βυθιστούν σε θλίψη γιατί παραμένουν άνεργοι. Μερικοί θα είναι τρομοκρατημένοι γιατί από το Δεκέμβριο του ’18 θα κοπούν κι άλλο οι συντάξεις τους…
Η μεταμνημονιακή Ελλάδα του Ευκλείδη Τσακαλώτου για τους περισσότερους θα έχει χρώματα σκοτεινά. Κυρίως λόγω της ανεργίας και τους κοινωνικού αποκλεισμού που αυτή συνεπάγεται. Αλλά και λόγω των χαμηλών αμοιβών όσων εργάζονται, οι οποίοι είναι επίσης κοινωνικά αποκλεισμένοι.
Η μεταμνημονιακή Ελλάδα μοιάζει με βαρύ ακούνητο καράβι. Οι βαθιές τομές που αναζητούσε η κοινωνία και η οικονομία δεν ήρθαν ούτε κάτω από την πίεση της μπότας του ‘εχθρού’.
Οι πολίτες της αντιστάθηκαν στον εκσυγχρονισμό της χώρας και πέτυχαν πολλά. Σε αγαστή συνεργασία με τις κυβερνήσεις πέτυχαν να κρατήσουν πυκνό το πέπλο που καλύπτει τον Δημόσιο και ευρύτερο Δημόσιο Τομέα. Ακόμα και σήμερα δεν ξέρουμε ακριβώς όλα τα παρακλάδια ου οδηγούν στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους. Πέτυχαν επίσης να προστατέψουν κλειστά επαγγέλματα.
Στην Ελλάδα του ενός εκατομμυρίου ανέργων ακόμα και σήμερα δεν μπορείς να δουλέψεις ούτε χειριστής κλαρκ.
Στην Ελλάδα που έχει μετατραπεί σε κέντρο διακίνησης εμπορευμάτων και αγαθών, που έγινε πύλη εισόδου της Κίνας στην Ευρώπη, στην Ελλάδα με υψηλό ποσοστό ανθρώπων που βρέθηκαν εκτός εργασίας με μόνο εφόδιο το απολυτήριο Λυκείου και Δημοτικού δεν μπορείς να γίνεις ούτε χειριστής κλαρκ.
Γκουγκλάρεις τις λέξεις χειριστής κλαρκ και σου βγαίνουν μόνο αγγελίες που ζητούν. Ανεργία μηδέν στον κλάδο λένε επαγγελματίες του χώρου. Γιατί άραγε;
Σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες όπως η Γερμανία, εάν θέλεις να δουλέψεις ως χειριστής κλάρκ (δηλαδή ανυψωτικού μηχανήματος που μεταφέρει και φορτώνει) αρκεί να παρακολουθήσεις μερικά μαθήματα (είναι πολύ απλό τεχνικά, δεν είναι δα και αυτοκίνητο) να δώσεις εξετάσεις και σε λίγες μέρες με το δίπλωμα στην τσέπη βγαίνεις στην αγορά εργασίας.
Στην μεταμνημονιακή Ελλάδα όμως όχι! Ούτε αυτό δεν μπορείς να κάνεις!
Πρέπει να ψάξεις και να βρεις κάποιον που έχει ήδη άδεια χειριστή κλαρκ και εργάζεται. Αυτός θα πρέπει να σε πάρει υπό την μαθητεία του για …2 χρόνια!.
Δύο χρόνια μαθητευόμενος, υπαμειβόμενος, ίσως και ανασφάλιστος, για να πάρεις την πολυπόθητη υπογραφή του αδειούχου και μετά να έρθεις αντιμέτωπος με την γραφειοκρατία.
«Χρειαζόμαστε ανθρώπους με υψηλό IQ. Όταν χάσουμε πεντακόσιες χιλιάδες έξυπνους, είναι πρόβλημα για την πατρίδα» είπε ο Δημήτρης Καμμένος των ΑΝΕΛ στην Βουλή. «Όπως επίσης είναι πρόβλημα για τις επιχειρήσεις. Πρέπει να γυρίσουν πίσω, διότι η χώρα έχει ανάγκη από μυαλά και από θέσεις εργασίας».
Φυσικά έχει δίκιο.
Πριν δούμε όμως πως θα γυρίσουν οι άνθρωποι με το υψηλό IQ, μήπως να εξετάσουμε λιγάκι το δικό μας και των ανθρώπων που επιλέγουμε να μας κυβερνούν;
Facebook Comments