Με τη νέα Χ1 η BMW επιδιώκει να επαναπροσδιορίζει την ουσία της έννοιας Sports Activity Vehicle. Η διαφορά της κατηγορίας είναι βεβαίως αυτό το Α που αντικαθιστά το U (utility), θέλοντας να τονίσει ένα πιο δραστήριο-νεανικό και λιγότερο προσανατολισμένο στην πρακτικότητα χαρακτήρα. Πάνω-κάτω δηλαδή, ότι εκπροσωπούσε και η πρώτη γενιά Χ1, που κατάφερε σε μικρό χρονικό διάστημα να πουλήσει πάνω από 730.000 “κομμάτια”. Με τη διαφορά ότι η νέα Χ1 είναι πιο όμορφη και ισορροπημένη σχεδιαστικά και αναμένεται να τα πάει ακόμα καλύτερα.

Το νέο μοντέλο έχει μεγαλύτερες διαστάσεις, με αποτέλεσμα να έχουν βελτιωθεί σχεδόν όλα τα νούμερα που αφορούν την ευρυχωρία και την άνεση των επιβατών, σημείο που έπασχε το απερχόμενο Χ1. Το ύψος είναι μεγαλύτερο, η ορατότητα καλύτερη, ο χώρος για τα γόνατα μεγαλύτερος, όπως και ο χώρος των αποσκευών που φτάνει τα 505 λίτρα (+85!). Το εσωτερικό παραμένει οδηγοκεντρικό και πολυτελές -μια ματιά στις φωτογραφίες ακόμα, σας πείθει- ενώ καθώς η Χ1 ανήκει στην premium κατηγορία, ο εξοπλισμός της περιλαμβάνει τα πάντα, ενώ τα έξτρα πακέτα εξοπλισμού, επιτρέπουν να διαλέξετε τον προσανατολισμό που θα έχει το δικό σας Χ1.

Τα πιο σημαντικά νέα όμως εντοπίζονται στους κινητήρες, με δύο βενζίνης και τρεις diesel που θα διατίθενται από το λανσάρισμα του νέου μοντέλου, τον Οκτώβριο του 2015.  Όλοι οι κινητήρες είναι τετρακύλινδροι με απόδοση από 150 hp έως 231 hp και θα χρησιμοποιούν είτε εξάρι μηχανικό κιβώτιο, είτε 8τάχυτο Steptronic, ενώ θα συνδυάζονται και με το σύστημα τετρακίνησης xDrive με ηλεκτροϋδραυλικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη. Θα υπάρχουν πάντως και δικίνητες εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Facebook Comments