Το σύνολο των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών παρέχει ο Όμιλος ΟΤΕ στην περιοχή της Ραφήνας, καθώς αποκατέστησε πλήρως τις τηλεπικοινωνιακές υποδομές που είχαν καταστραφεί από τις πυρκαγιές, ενώ οι τεχνικοί του Ομίλου έχουν επιδιορθώσει τη συντριπτική πλειονότητα των δηλωμένων από τους πελάτες βλαβών στην περιοχή.

Αυτό κάνει γνωστό ο ΟΤΕ σε σχετική του ανακοίνωση, στην οποία επίσης σημειώνει ότι το έργο αποκατάστασης των δικτύων στις πληγείσες περιοχές συνεχίζεται με εντατικούς ρυθμούς.

Συγκεκριμένα, στον N. Βουτζά, έχει ήδη αντικατασταθεί το 93% των καμένων στύλων και καλωδίων δικτύου πρόσβασης, και έχει αποκατασταθεί το 86% των δηλωμένων βλαβών. Στο Μάτι, προτεραιότητα έχει δοθεί στην επιδιόρθωση των βλαβών στα κτίρια που είναι κατοικήσιμα.

Όπως επισημαίνει ο ΟΤΕ, από την πρώτη στιγμή, μεγάλος αριθμός συνεργείων και τεχνικών του Ομίλου εργάζονται εντατικά για την όσο το δυνατόν συντομότερη αποκατάσταση των ζημιών στα δίκτυα σταθερής. Πρόκειται, όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, για ένα έργο μεγάλης πολυπλοκότητας, λόγω του είδους και του εύρους των ζημιών: εκτιμάται ότι στις πληγείσες περιοχές έχουν καταστραφεί συνολικά πάνω από 1.700 κολώνες του ΟΤΕ και πάνω από 110.000 μέτρα καλωδίων.

Οι ανάγκες επικοινωνίας των πελατών σταθερής καλύπτονται από την πρώτη στιγμή και μέχρι την πλήρη αποκατάσταση του δικτύου, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η κινητή τηλεφωνία. Σε περίπτωση δήλωσης βλάβης/τεχνικού θέματος για σύνδεση σταθερής τηλεφωνίας & internet στο 13888, παρέχονται στον πελάτη:

-Δωρεάν εκτροπή των εισερχόμενων κλήσεων στο κινητό ή άλλο σταθερό τηλέφωνο του πελάτη

-Δωρεάν 10GB για 1 μήνα στο COSMOTE κινητό του (εφόσον διαθέτει)

-500 λεπτά ομιλίας προς όλους για 7 ημέρες στο COSMOTE κινητό του (εφόσον διαθέτει)

Facebook Comments