Η «τρίτη ευκαιρία» του ΣΥΡΙΖΑ σκοντάφτει στα αγγούρια του ελιτισμού
«Οι δημοσκοπήσεις δεν είναι προβλεπτικά εργαλεία. Καταγράφουν προθέσεις ανθρώπων που ‘ομως μπορούν να αλλάξουν
«Οι δημοσκοπήσεις δεν είναι προβλεπτικά εργαλεία. Καταγράφουν προθέσεις ανθρώπων που ‘ομως μπορούν να αλλάξουν
«Οι δημοσκοπήσεις δεν είναι προβλεπτικά εργαλεία. Καταγράφουν προθέσεις ανθρώπων που όμως μπορούν να αλλάξουν.
Αυτά που βλέπουμε τώρα:
Αυτά ήταν μερικά από τα ποιοτικά στοιχεία που ανέφερε μιλώντας στο «Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών» και στην συζήτηση με τους ειδικούς των δημοσκοπήσεων ο Θωμάς Γεράκης, της Marc.
Στη συζήτηση που συντονίσε και στην οπόια έθεσε τα ερωτήματα, ο Διευθυντής του Γραφείου Τύπου της ΝΔ, Κωνσταντίνος Ζούλας, εξίσου ενδιαφέρουσα ήταν η τοποθέτηση του καθηγητή του ΠΑΜΑΚ, Νίκου Μαραντζίδη.
«Η ΝΔ αυτή τη στιγμή είναι μπροστά απο 6 έως 12 μονάδες ανάλογα την εταιρεία δημοσκοπήσεων. Και είναι σταθερά μπροστά εδώ και δυο χρόνια, ανέφερε για τα αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων.
Ενώ για το ενδεχόμενο, ο ΣΥΡΙΖΑ να προηγηθεί και να ανατρέψει τα δεδομένα, απάντησε: «Είναι αναστρέψιμο το να είναι συστηματικά μπροστά ένα κόμμα και μετά να χάσει; Φυσικά και είναι. Όμως σε όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις (πλην των εκλογών του 2000), ποτέ κόμμα που ήταν στις μετρήσεις δεύτερο δεν πέρασε πρώτο».
Από τις τοποθετήσεις των δύο δημοσκόπων αυτό που προκύπτει ως αντικειμενικό συμπέρασμα, είναι ότι πλέον ο Αλέξης Τσίπρας, δεν έχει άλλο δρόμο, από το να αποφασίσει τον χρόνο των εκλογών, με δεδομένη όμως την ήττα.
Παράλληλα αποδομείται, το πάγιο επιχείρημα των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ που θέλει την δεξαμενή των αναποφάσιστων, να στρέφεται στο τέλος υπέρ του κάνοντας την ανατροπή.
Η «τρίτη ευκαιρία», που θα αποτελούσε για τον ΣΥΡΙΖΑ, μια νίκη στις εθνικές εκλογές, δεν πρόκειται να δοθεί από τους απογοητευμένους αναποφάσιστους και σε κάθε περίπτωση οι «Γέφυρες» στο κέντρο, με πρόσωπα που δεν έχουν κοινωνικές αναφορές, δεν αρκούν για να καλύψουν αυτό το κενό.
Αυτό δεν είναι χρησμός από τους Δελφούς, αλλά …. Διαβάστε περισσότερα στο Dailypost.gr
Facebook Comments