Reputation Pharma 2019: Η έννοια της καλής φήμης με τη ματιά των stakeholders
Συγκεκριμένα, η φήμη μιας εταιρείας στον φαρμακευτικό κλάδο εξαρτάται από την ποιότητα του προϊόντος της
Συγκεκριμένα, η φήμη μιας εταιρείας στον φαρμακευτικό κλάδο εξαρτάται από την ποιότητα του προϊόντος της
Με αφορμή τη διεξαγωγή της Ημερίδας «Reputation Pharma 2019: Εξέλιξη Φήμης Φαρμακευτικού κλάδου στην Ελλάδα» αύριο Τετάρτη 20 Νοεμβρίου στις 9:30 π.μ. στην Αίγλη Ζαππείου, ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Οικονομικών της Υγείας Γιάννης Κυριόπουλος και ο Πρόεδρος του Συλλόγου Ασθενών Ήπατος Ελλάδας «Προμηθέας» Γιώργος Καλαμίτσης σχολιάζουν τη φήμη και την εταιρική εικόνα των φαρμακευτικών εταιρειών.
Ο κύριος Κυριόπουλος σημειώνει ότι η καινοτομία και τα υψηλής ποιότητας φάρμακα είναι οι λέξεις που του έρχονται στο μυαλό, όταν ακούει τις λέξεις φήμη και φαρμακευτικός κλάδος.
«Συγκεκριμένα, η φήμη μιας εταιρείας στον φαρμακευτικό κλάδο εξαρτάται από την ποιότητα του προϊόντος της.Αυτό σημαίνει φάρμακα υψηλής αποτελεσματικότητας και αυτά συνήθως είναι τα καινοτόμα προϊόντα», προσθέτει.
Αναφορικά με το αν θεωρεί ότι η ασθενοκεντρική προσέγγιση των φαρμακευτικών εταιρειών ενισχύει την εταιρική τους εικόνα, ο κύριος Καλαμίτσης απάντησε:
«Φυσικά, η ασθενοκεντρική προσέγγιση ενισχύει την κοινωνική εταιρική ευθύνη των εταιρειών και την εικόνα τους προς την κοινωνία. Εφόσον, όμως αυτή γίνεται σε πλαίσιο αξιοκρατίας και διαφάνειας. Αυτά είναι τα δύο βασικά συστατικά, τα οποία πρέπει οποιαδήποτε βιομηχανία να έχει για, οποιαδήποτε συναλλαγή έχει, με την κοινωνία των πολιτών και συγκεκριμένα με τους συλλόγους ασθενών».
Facebook Comments