Η σουηδική H&M ανακοίνωσε μεγαλύτερη αύξηση από ό,τι αναμενόταν στα προ φόρων κέρδη για την περίοδο Ιουνίου-Αυγούστου, υψηλότερα των προ πανδημίας επιπέδων, καθώς οι αγοραστές επέστρεψαν στα καταστήματα.

Ωστόσο, τόνισε ότι οι διακοπές στη ροή παραγωγής, έπληξαν τις πωλήσεις τον Σεπτέμβριο.

Τα προ φόρων κέρδη στο γ΄ τρίμηνο της χρήσης για τη δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία ειδών ένδυσης λιανικής μετά τη Zara, αυξήθηκαν 158% σε σχέση με το προηγούμενο έτος στα 6,09 δισ. κορόνες.

Αναλυτές ανέμεναν για την H&M κέρδη 5,05 δισ. κορόνων. Σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019, τα κέρδη αυξήθηκαν 22%.

Facebook Comments