Με πρωτοβουλία Μητσοτάκη συζήτηση στη Βουλή για τα ενεργειακά μετά την επιστροφή του από τις ΗΠΑ

1 λεπτό ανάγνωση
4 Μαΐου 2022

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα ζητήσει συζήτηση στη Βουλή για θέματα ενέργειας μετά την επιστροφή του από τις ΗΠΑ.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο πρωθυπουργός αμέσως μετά τη συνάντηση με τον Αμερικανό πρόεδρος Τζο Μπάιντεν θα φέρει προς συζήτηση στη Βουλή τα ενεργειακά θέματα.

Υπενθυμίζεται πως ο Αμερικανός πρόεδρος θα υποδεχθεί τον πρωθυπουργός στον Λευκό Οίκο στις 16 Μαΐου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι βουλευτές, οι γκρίζες ζώνες και το νέο πολιτικό καταφύγιο

Υπάρχει μια κατηγορία πολιτικών που αυτή την περίοδο κοιμάται και ξυπνά με

Πετρέλαιο: Υποχωρούν οι τιμές μετά την εκεχειρία στη ΜΑ – Στήριξη από τη μεγάλη μείωση των αμερικανικών αποθεμάτων

Πτωτικά κινούνται οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, καθώς οι αγορές αξιολογούν τις

ΔΕΗ: Το mega data center της Κοζάνης δεν θα αυξήσει τους λογαριασμούς ρεύματος – Το σχέδιο που αλλάζει τον ενεργειακό χάρτη της Ελλάδας

Η δημιουργία ενός από τα μεγαλύτερα κέντρα δεδομένων τεχνητής νοημοσύνης στην Ευρώπη,