Ξεκινώντας να δούμε σε τι διαφέρει η έκδοση Crosstar από την «απλή» έκδοση του jazz. Η ειδική έκδοση ουσιαστικά φορά μια στολή εκστρατείας.
Μπροστά η μάσκα είναι διαφορετική καθώς είναι κλειστή σε σχέση με την ανοιχτή μάσκα της απλής έκδοσης παραπέμποντας οπτικά σε ηλεκτρικό μοντέλο. Η στολή εκστρατείας απαρτίζεται ενσωματωμένες ράγες οροφής και από πλαστικά προστατευτικά τα οποία βρίσκονται περιμετρικά του αμαξώματος.
To μηχανικό σύνολο απαρτίζεται από έναν βενζινοκινητήρα 1,5 i-VTEC, κύκλου Atkinson µε θερµοδυναµική απόδοση 40,5% . Η συνεργασία του είναι αρμονική με δυο ηλεκτρικούς κινητήρες. O ένας ηλεκτροκινητήρας ισχύος 70 kw λειτουργεί ως γεννήτρια,για να φορτίσει τη μικρή μπαταρία χωρητικότητας 1 KWH η οποία μεταφέρει την ενέργεια της στον βασικό ηλεκτροκινητήρα ισχύος 80 kW.
Στο πρόγραμμα Hybrid Drive ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει ισχύ 98 ίππους, με ροπή 131 Nm και είναι συνδεδεμένος με τη γεννήτρια και παράγει ηλεκτρικό ρεύμα. Στη συνέχεια η γεννήτρια αλλά και η μπαταρία του υβριδικού συστήματος η οποία φορτίζει κατά την επιβράδυνση τροφοδοτούν με ρεύμα τον ηλεκτροκινητήρα ο οποίος κινεί το αυτοκίνητο.
Facebook Comments