Στο κόκκινο η Wall Street

1 λεπτό ανάγνωση
1 Σεπτεμβρίου 2022

Την πτωτική πορεία τους συνεχίζουν την Πέμπτη οι βασικοί χρηματιστηριακοί δείκτες της Wall Street, με το ζήτημα της αύξησης των επιτοκίων που αναμένεται από πλευράς ομοσπονδιακής κεντρικής τράπεζας των ΗΠΑ  να φοβίζει τους επενδυτές.

Ειδικότερα, ο βιομηχανικός Dow Jones υποχωρεί κατά 133,53 μονάδες ή 0,42%, με τον ευρύτερο S&P 500 να καταγράφει απώλειες 29,60 μονάδων ή 0,77% και τον τεχνολογικό Nasdaq να “χάνει” 128,25 μονάδες ή 1,08%.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιεν: Στο όριο νέου χαμηλού 40 ετών – Η Ιαπωνία απειλεί με παρέμβαση

Το ιαπωνικό γιεν κινείται κοντά στα χαμηλότερα επίπεδα από το 1986.

Fed: Σταθερά τα επιτόκια στο 3,5% – 3,75% – Το μήνυμα προς τις αγορές

Η Fed κράτησε αμετάβλητα τα επιτόκια στο εύρος 3,5% έως 3,75%.

ΗΠΑ – Ιράν: Τί σημαίνει η συμφωνία για την παγκόσμια οικονομία

Η προκαταρκτική συμφωνία ΗΠΑ – Ιράν αλλάζει άμεσα το κλίμα στην παγκόσμια