Για το 24YM, η γυμνή τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα ‘κόσμημα’ της Honda, εξελίσσει το Neo Sports Café στυλ της με πιο μοντέρνες πινελιές σε κάθε πτυχή της.

Μια ολοκαίνουργια οθόνη TFT 5 ιντσών προσφέρει συνδεσιμότητα Honda RoadSync* και χειρισμό από έναν νέο διακόπτη 4 κατευθύνσεων. Οι επιδόσεις του κινητήρα παραμένουν αμετάβλητες, με μέγιστη ισχύ 95,2 PS (70kW) και μέγιστη ροπή 63Nm, ενώ υπάρχει διαθέσιμη έκδοση για κατόχους διπλώματος A2. Η CB650R – μαζί με τη super sports αδελφή της, CBR650R – θα είναι η πρώτη Honda που θα διατίθεται με την προαιρετική επιλογή της τεχνολογίας Honda E-Clutch, η οποία επιτρέπει στον αναβάτη να αλλάζει σχέσεις μέσω του επιλογέα, χωρίς χρήση της μανέτας του συμπλέκτη. Οι προδιαγραφές του πλαισίου περιλαμβάνουν ανεστραμμένο πιρούνι Showa SFF-BP, ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και συνδυασμό ελαστικών 120/70-ZR17 και 180/55-ZR17. Δύο ολοκαίνουργια χρώματα και δύο νέοι χρωματικοί συνδυασμοί αναδεικνύουν το μοντέρνο παρουσιαστικό της

Η Honda εξερευνά συνεχώς νέους ορίζοντες, τόσο στο σχεδιασμό όσο και στη μηχανολογία της μοτοσυκλέτας. Το 18YM, οι CB1000R, CB300R και CB125R έφεραν μία ανανεωμένη ταυτότητα στη σειρά γυμνών μοτοσυκλετών, συνδυάζοντας επιρροές από café racer μοντέλα με μία πρωτοποριακή, άκρως μινιμαλιστική αισθητική, σύμφωνα με τη σχεδιαστική φιλοσοφία ‘Neo Sports Café’.

Το 19YM, προστέθηκε στην οικογένεια η CB650R, συνδυάζοντας cool στυλ, συναρπαστικές επιδόσεις από τον τετρακύλινδρο κινητήρα και ευκολία χειρισμού χάρη στο ελαφρύ πλαίσιο, μία συνταγή άκρως επιτυχημένη, όπως αποδείχτηκε. Συνεχίζοντας την ανοδική της πορεία, το 21YM η CB650R δέχθηκε μία σημαντική αναβάθμιση της εμπρός ανάρτησης σε συνδυασμό με μία σειρά από λεπτομερείς βελτιώσεις προς όφελος της άνεσης, της χρηστικότητας και της πρακτικότητας.

Το 24YM είναι μια σημαντική χρονιά για την CB650R. Και μπορεί το ανανεωμένο στυλ και η λειτουργικότητα να είναι τα πρώτα που θα προσελκύσουν την προσοχή, ωστόσο αυτή η μοτοσυκλέτα – μαζί με τη super sports αδελφή της, CBR650R – θα μείνουν στην ιστορία ως οι πρώτες Honda που θα διατίθενται με τεχνολογία Honda E-Clutch. Με αυτή την πρωτοποριακή καινοτομία, η Honda ανοίγει νέους ορίζοντες στους φίλους των δύο τροχών, κάνοντας την οδήγηση ακόμα πιο ευχάριστη και συναρπαστική για αναβάτες ανεξαρτήτως ηλικίας, δεξιοτήτων και επιπέδου εμπειρίας.

Ο ρετρό μινιμαλισμός της CB650R βρίσκει μία νέα έκφανση. Ο νέος προβολέας, τα καλύμματα του ψυγείου, η σέλα αναβάτη/συνεπιβάτη, η ουρά και το πίσω φωτιστικό σώμα προσδίδουν μια πιο δυναμική ενέργεια, ενώ το ρεζερβουάρ παραμένει ένα ισχυρό σχεδιαστικό στοιχείο επάνω από τον ελκυστικό τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα.

Η νέα, έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών έχει σχεδιαστεί για να είναι ευανάγνωστη ακόμα και τις ημέρες με έντονη ηλιοφάνεια και διαθέτει συνδεσιμότητα Honda RoadSync*. Ο χειρισμός της γίνεται από έναν εύχρηστο, φωτιζόμενο διακόπτη 4 κατευθύνσεων στο αριστερό γκριπ. Έτσι ο αναβάτης μπορεί πλέον να απολαμβάνει πλοήγηση από την οθόνη, πλέον των άλλων smartphone λειτουργιών.

Οι επιδόσεις του τετρακύλινδρου κινητήρα παραμένουν αμετάβλητες: η μέγιστη ισχύς των 95,2 PS (70kW) με ροπή 63Nm, είναι απόλαυση για μία γυμνή μοτοσυκλέτα. Ο εύστροφος χαρακτήρας του κλασικού εν σειρά τετρακύλινδρου κινητήρα και η μέγιστη ισχύς του, αποτελούν παραδοσιακά ατού της Honda. Μία επιλογή 35kW διατίθεται επίσης, για όλους τους κατόχους διπλώματος A2.

Η νέα τεχνολογία E-Clutch που διατίθεται ως προαιρετική επιλογή για τη CB650R, καταργεί την ανάγκη χρήσης της μανέτας του συμπλέκτη για οποιαδήποτε αλλαγή σχέσης.

Το πλαίσιο παραμένει αυτούσιο, υποστηρίζοντας ένα τέλειο πακέτο για οδήγηση εντός πόλης και σε επαρχιακούς δρόμους. Ένα ατσάλινο πλαίσιο, τύπου ‘διαμάντι’ παρέχει την απαραίτητη ακαμψία, ενώ το εμπρός ανεστραμμένο πιρούνι Showa SFF-BP 41 χλστ. και το πίσω αμορτισέρ της Showa προσφέρουν υψηλής ποιότητας συμπεριφορά της ανάρτησης. Τετραπίστονες, ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες μπροστά επενεργούν σε πλευστούς δίσκους 310mm και τροχοί από χυτό αλουμίνιο φοράνε ελαστικά 120/70-ZR17 μπροστά και 180/55-ZR17 πίσω.

Ο 16-βάλβιδος κινητήρας των 649 κ.εκ, με διπλό εκκεντροφόρο επικεφαλής (DOHC) παραμένει ίδιος για το 24YM. Είναι ρυθμισμένος για να προσφέρει την πιο αυθεντική, πιο απολαυστική εμπειρία τετρακύλινδρης μοτοσυκλέτας μεσαίας κατηγορίας, με την κλασική ευστροφία σε όλο το εύρος στροφών και τη δύναμη ακόμα πιο κοντά στην κόκκινη περιοχή, κάτι για το οποίο φημίζονται οι εν σειρά τετρακύλινδροι κινητήρες της Honda. Η μέγιστη ισχύς των 95,2 PS (70kW) αποδίδεται στις 12.000 rpm και η μέγιστη ροπή των 63Nm στις 9.500 σαλ. Για τους κατόχους διπλώματος οδήγησης κατηγορίας Α2, είναι διαθέσιμη μία έκδοση που περιορίζει την ισχύ του κινητήρα στα 47,6 Ps (35kW)

Facebook Comments