Με αύξηση των πωλήσεων, της λειτουργικής κερδοφορίας και με θετικές λειτουργικές ταμειακές ροές έκλεισε το 2015 για τον Όμιλο ΚΟΡΡΕΣ.

Συγκεκριμένα, οι ενοποιημένες πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 8%, στα 54,5εκατ. ευρώ από 50,6εκατ. ευρώ το 2014, αποτέλεσμα της θετικής πορείας των στρατηγικών αγορών του Ομίλου.

Πρωταγωνιστές στην ανάπτυξη ήταν οι διεθνείς αγορές (+22% συγκριτικά με το 2014), συμβάλλοντας στην ενίσχυση της εξωστρέφειας του Ομίλου και στην αύξηση της συμμετοχής της διεθνούς δραστηριότητας στο 46% επί των συνολικών πωλήσεων. Η μάρκα ΚΟΡΡΕΣ παρουσίασε εξαιρετική δυναμική τόσο στην Αμερική όσο και στις αγορές προτεραιότητας της Ευρώπης. 

Στην Ελλάδα, παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, η ΚΟΡΡΕΣ αναδείχθηκε σε Νο1 μάρκα στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης στο φαρμακείο στην Ελλάδα, αποτέλεσμα του επιτυχημένου πλάνου επικοινωνίας και προώθησης.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων EBITDA, ανήλθαν στα 8,2εκατ. ευρώ από 5,1εκατ. ευρώ το 2014, αποτέλεσμα της θετικής πορείας της δραστηριότητας του Ομίλου. Τα αναπροσαρμοσμένα Κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων το 2014 ήταν 8,1εκατ. ευρώ (με την αφαίρεση της επίπτωσης έκτακτου κόστους αναδιοργάνωσης).

Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν στα -1,4εκατ. ευρώ το 2015 από -1,9εκατ. ευρώ το 2014.

Ο Όμιλος ΚΟΡΡΕΣ, το 2016 θα συνεχίσει να υποστηρίζει τη μάρκα τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, με νέα καινοτόμα προϊόντα, βασισμένα σε εξειδικευμένα φυσικά συστατικά με έμφαση στα ελληνικά βότανα, έρευνα, τεχνολογία αιχμής και κλινικά ελεγμένη αποτελεσματικότητα. Η «πρωτογενής» καινοτομία σε συνδυασμό με το συντονισμένο πρόγραμμα επικοινωνίας, τη δημιουργική παρουσία της μάρκας στα σημεία πώλησης, τη διεύρυνση του δικτύου πώλησης και τη συνεχή αναζήτηση νέων ευκαιριών ανάπτυξης, είναι οι προϋποθέσεις για την επιτυχή αξιοποίηση των προκλήσεων που θέτουν τα δεδομένα της αγοράς.  

Σε αυτό το πλαίσιο ο Όμιλος ΚΟΡΡΕΣ εγκαινιάζει το 2016 με μία εξαιρετικής σημασίας και ουσίας παγκόσμια καινοτομία στην αντιρυτιδική φροντίδα, τη σειρά Καστανιά Αρκαδική, με αφετηρία τη μεγαλύτερη έρευνα στα φυσικά συστατικά του κόσμου.

Ειδικότερα στην Ελλάδα, η έμφαση παραμένει στις στρατηγικές κατηγορίες του προσώπου και ειδικότερα στον τομέα της αντιγήρανσης, των βαφών μαλλιών και των αντηλιακών.

Η ενίσχυση της εξωστρέφειας θα συνεχίσει να αποτελεί στρατηγικό στόχο για τον Όμιλο και το 2016, με επίκεντρο τις αγορές όπου η μάρκα ΚΟΡΡΕΣ χαίρει υψηλής αναγνωρισιμότητας με εξαιρετικά θετικά αποτελέσματα, όπως στην Αμερική -τη 2η μεγαλύτερη αγορά για την εταιρεία, εκτός Ελλάδος- και σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές -Γερμανία, Νορβηγία και Αγγλία.

Τέλος, η Λατινική Αμερική -περιοχή που «εγκαινιάστηκε» επιτυχημένα το β’ τρίμηνο 2015 με τη διάθεση των προϊόντων ΚΟΡΡΕΣ στην αγορά της Βραζιλίας, στο πλαίσιο της στρατηγικής συμφωνίας με την AVON- θα συνεχίσει να αποτελεί πεδίο σημαντικής ανάπτυξης της μάρκας ΚΟΡΡΕΣ.

 

Facebook Comments