Nielsen: Σταθερό το καταναλωτικό κλίμα στην Ελλάδα
Σταθερός, στις 53 μονάδες, παρέμεινε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα, κατά τη διάρκεια του α’ τριμήνου του 2016, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen,
Σταθερός, στις 53 μονάδες, παρέμεινε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα, κατά τη διάρκεια του α’ τριμήνου του 2016, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen,
Σταθερός, στις 53 μονάδες, παρέμεινε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα, κατά τη διάρκεια του α’ τριμήνου του 2016, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, για το παγκόσμιο καταναλωτικό κλίμα.
Σύμφωνα με τα ευρήματα, το 84% των Ελλήνων εκτιμά ότι η χώρα θα συνεχίσει να βρίσκεται σε ύφεση και την επόμενη χρονιά, ενώ το 76% εκφράζει έντονες ανησυχίες για την προσωπική του οικονομική κατάσταση. Άλλωστε, το 30% δηλώνει ότι «δεν του περισσεύει καθόλου χρήματα».
Το 38% εκφράζει την ανησυχία του για την εργασιακή του κατάσταση, το 34% για την οικονομική του κατάσταση και το 21% για τα χρέη που διατηρεί. Ο μέσος όρος της Ε.Ε. είναι 21%, 21% και 11% αντίστοιχα. Αύξηση σημειώνουν και τα ποσοστά ανησυχίας για τη μετανάστευση (19%) και την υγεία (14%).
Το 80% των Ελλήνων τέλος, δηλώνει ότι προσπαθεί σε σταθερή βάση να περικόψει τα έξοδα του νοικοκυριού του, με πρώτα «θύματα» τις δαπάνες για διασκέδαση, τρόφιμα και ρουχισμό.
Την ίδια ώρα, ο παγκόσμιος δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης ανήλθε στις 98 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση στη βόρεια Αμερική (108 μονάδες), στις ασιατικές χώρες του Ειρηνικού και στην Ωκεανία (108 μονάδες). Στον αντίποδα, η καταναλωτική εμπιστοσύνη υποχώρησε στην Αφρική, τη Μέση Ανατολή και τη Λατινική Αμερική.
Μεταξύ των ανησυχιών που διέπουν τους Ευρωπαίους πολίτες, ο φόβος για τις τρομοκρατικές επιθέσεις καταλαμβάνει την πρώτη θέση, ακολουθούμενος από τις ανησυχίες για την οικονομική και εργασιακή ανασφάλεια.
Facebook Comments