Αύξηση πωλήσεων και κερδών δραστηριοτήτων ανά μετοχή σε σταθερές τιμές συναλλάγματος κατέγραψε Sanofi το 2016.

Πιο συγκεκριμένα, οι καθαρές πωλήσεις ανήλθαν σε 8.867 εκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 3,3% σύμφωνα με τα δημοσιευμένα στοιχεία (αύξηση κατά 3,4% σε σταθερές τιμές συναλλάγματος).

Την ίδια ώρα, η παγκόσμια Επιχειρησιακή Μονάδα Ειδικής Φροντίδας Sanofi Genzyme κατέγραψε αύξηση 12,6% χάρη στα προϊόντα της πολλαπλής σκλήρυνσης, ενώ η παγκόσμια Επιχειρησιακή Μονάδα Sanofi Pasteur σημείωσε αύξηση 3,7% λόγω των ισχυρών πωλήσεων των παιδιατρικών εμβολίων.

Οι πωλήσεις της Παγκόσμιας Επιχειρησιακής Μονάδας Διαβήτη και Καρδιαγγειακών Νοσημάτων, τέλος, κατέγραψαν αύξηση κατά 3,8%, ενώ οι οι παγκόσμιες πωλήσεις του τομέα διαβήτη αυξήθηκαν κατά 1,9%.

“Το 2016 ήταν μία περίοδος έντονης δραστηριότητας για τη Sanofi, καθώς σημειώσαμε σημαντική πρόοδο στο πλαίσιο του στρατηγικού μας χάρτη για το 2020. Ολοκληρώσαμε με επιτυχία την ανταλλαγή με την Boehringer Ingelheim, γεγονός που μας έφερε σε ηγετική θέση στον τομέα των Καταναλωτικών Προϊόντων Υγείας” σχολίασε ο κ. Olivier Brandicourt, Sanofi Chief Executive Officer.

Και πρόσθεσε: ” Η βελτιστοποίηση της οργάνωσής μας άρχισε να αποδίδει καρπούς και είχε ως αποτέλεσμα μια πιο ισχυρή οικονομική απόδοση σε σχέση με τις αρχικές προσδοκίες μας. Παράλληλα, προχωρήσαμε στην κατάθεση φακέλου για την έγκριση του πρωτοποριακού μας καινοτόμου προϊόντος dupilumab για την πρώτη ένδειξη, την ατοπική δερματίτιδα, στις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Επιπλέον, ξεκίνησαν εγκριτικές μελέτες με πέντε νέους δραστικούς παράγοντες”.

 

 

Facebook Comments