Γεγονός ή μήπως οι κακές γλώσσες, θέλουν υψηλότατο πολιτικό στέλεχος της Κυβέρνησης, και εν δυνάμει υποψήφιο στη Β εκλογική περιφέρεια της Θεσσαλονίκης, να προσπαθεί με νύχια και με δόντια να διορίσει άνθρωπο της απολύτου εμπιστοσύνης του, στον Οργανισμό Λαϊκών Αγορών? Βέβαια, θα αναρωτηθείτε και δίκαια, αν δεν προβεί σε τέτοιες κινήσεις, πως θα αυξήσει την πρόσβασή του στην αχανή…. Β Θεσσαλονίκης?
Αυτό το Δήμο ποιος θα τον πάρει????
Ο λόγος φυσικά για το δεύτερο μεγαλύτερο δήμο της χώρας, αυτόν της Θεσσαλονίκης. Πληροφορίες θέλουν να αναζωπυρώνεται το ενδιαφέρον σημαίνοντος συνδικαλιστικού στελέχους των επαγγελματιών, για να διεκδικήσει το δημαρχιακό θώκο. Πάντως του αναγνωρίζουμε πως έχει μακρά και πολύχρονη ιστορία στα κοινά της πόλης.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΤΟΥ “Στηρίζω”
Η νέα τους κοινωνική ενέργεια αφορά στη στήριξη των ευπαθών ομάδων.
Συγκεκριμένα, με τη συνδρομή Βουλευτών και Στελεχών του πολιτικού οργανισμού της ΝΔ, θα προσφέρουν σχολικά είδη στα παιδιά πολύτεκνων οικογενειών.
Τουλάχιστον το “Στηρίζω” αναγνωρίζει τον καθημερινό αγώνα των ανθρώπων εκείνων που αποφάσισαν να στηρίξουν δημογραφικά την Ελλάδα……
“ΜΗΝ ΑΓΓΙΖΕΤΕ ΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ”, αναγράφεται στην ταμπέλα. Το απίστευτο, που σίγουρα δεν πάει το μυαλό κανενός, είναι πως η εν λόγω πινακίδα, είναι γραμμένη σε άπταιστα ελληνικά, μπροστά στο παρτέρι πασίγνωστου ΚΑΖΙΝΟ στα Σκόπια. Ενδεικτικά σας αποκαλύπτουμε πως ακόμα και οι αναγγελίες μέσα στο χώρο των παιχνιδιών … γίνονται στα ελληνικά….
Μάλιστα, η συγκεκριμένη επιχείρηση θα συμμετέχει και στην 78η ΔΕΘ… Δεν θα προλαβαίνουν οι οδηγοί τα δρομολόγια Θεσσαλονίκη – Σκόπια. …. Κι ύστερα ο Μπουτάρης θέλει άνοιγμα των καταστημάτων περισσοτέρων Κυριακών, όταν έχουν τρίημερα αργίες οι βαλκανικές χώρες…
Επισυνάπτουμε αυθεντικό απόσπασμα από σχετική επιστολή που έστειλε στον αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης:
“Προτείνουμε επίσης το άνοιγμα των καταστημάτων της πόλης κατά τις Κυριακές που συμπίπτουν με τριήμερα διακοπών λόγω δικής τους αργίας στις γειτονικές χώρες (ΠΓΔΜ, Αλβανία, Βουλγαρία, Μαυροβούνιο, Σερβία, Ρουμανία, Τουρκία), ώστε η αγορά της πόλης, παραμένοντας ανοιχτή τις συγκεκριμένες Κυριακές, να αποτελεί πόλο έλξης των επισκεπτών για το σαββατοκύριακο από τις γειτονικές χώρες. Εννοείται πως σ’ αυτές τις περιπτώσεις θα πρέπει να υπάρχει και ταυτόχρονη διαφημιστική καμπάνια «Shopping and fun weekend in Thessaloniki» στις γείτονες χώρες”. ΜΠΟΥΤΑΡΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΠΟΙΟ ΠΟΛΛΑ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ………….
Το γαλάζιο μάτι
Facebook Comments